Første skøn af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Jeg har hørt at det ik gør mere ondt og at store bebs'er er nemmere at føde end små.. Men et eller andet sted tror jeg det er en jm der har prøvet at trøste en fødende kvinde i panik

Jeg var selv 4300 ved fødslen så jeg frygter en kæmpe-baby!

Det har jeg også hørn, noget med at større børn nærmest smutter ud og små skal lirkes ud.. tror også det er en skrøne at str. gør det nemmere eller værre... INGEN fødsler er jo ens, såå....!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Det har jeg også hørn, noget med at større børn nærmest smutter ud og små skal lirkes ud.. tror også det er en skrøne at str. gør det nemmere eller værre... INGEN fødsler er jo ens, såå....!!

Men tror det kan virke trøstende hvis man ligger i fødsel og panikker

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Men tror det kan virke trøstende hvis man ligger i fødsel og panikker

Ja, jeg tror godt man må gi en lille hvid løgn til mig når jeg ligger der. jeg skal nok brokke mig over det mindste...  

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

Ja det er en stor oplevelse at få tal på- når det er sagt er det også skøn. Blev for 1 md. siden hos JM skøn´et - og der sku han veje 1100 - men nu her i tirsdags, til scanning på Riget - vejer han 2200 og 12% over. SÅ ja tager nu ret let på det Han er så stor som han nu engang er - og ja det kan vi først se når han kommer ud :0)

Er I ved at være spændte snart og har I fået styr på babyværesle og div?

Anmeld

27. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, jeg tror godt man må gi en lille hvid løgn til mig når jeg ligger der. jeg skal nok brokke mig over det mindste...  

Har det på samme måde! Alt for at komme igennem det i et stykke

Anmeld

27. april 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja det er en stor oplevelse at få tal på- når det er sagt er det også skøn. Blev for 1 md. siden hos JM skøn´et - og der sku han veje 1100 - men nu her i tirsdags, til scanning på Riget - vejer han 2200 og 12% over. SÅ ja tager nu ret let på det Han er så stor som han nu engang er - og ja det kan vi først se når han kommer ud :0)

Er I ved at være spændte snart og har I fået styr på babyværesle og div?

Jah et skøn er jo bare et gæt, så man skal ik lægge for meget i det Tror oz mange bliver overraskede over sidste skøn og fødselsvægten hvis man nu føder nogle uger efter sidste jm-besøg

Vi mangler 2 ting i babyværelset, så er vi færdige og SÅ kommer der billeder!  Hvordan står det til med huset? Ved at være på plads?

Anmeld

27. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Har det på samme måde! Alt for at komme igennem det i et stykke

Anmeld

27. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Vi skal til jordemoder senere i dag og det er første gang hun skal prøve at skønne hvor stor lillefisen er!

Nøj hvor er det spændende! Er ved at sprænge helt indeni!

Har i andre fået skøn endnu?

Jeg var til jm i onsdags hvor jeg var 34+0 og der skønnede hun for første gang: yaaaay  

Han blev skønnet til at ligge lige på gennemsnittet på ca 2300 g

Anmeld

30. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg var til jm i onsdags hvor jeg var 34+0 og der skønnede hun for første gang: yaaaay  

Han blev skønnet til at ligge lige på gennemsnittet på ca 2300 g

Det er bare noget helt særligt når man får egne mål på bebs'en

Og dejligt med endnu en der ligger fint på gennemsnittet

Anmeld

30. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er bare noget helt særligt når man får egne mål på bebs'en

Og dejligt med endnu en der ligger fint på gennemsnittet

Ja det er skønt når man ved de har det så godt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.