Første skøn af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

M&R

Var til scanning i tirsdags 33+4 og der skønnede de bette til 2477 så er splndt på at se om det er rigtig... de regnede med at hun ville ende på 3700 ca så det ville være fint:-)

har godt nok også høre at lidt større børn sku være lettere at føde. underligt nok....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Endelig fik jeg et skøn også, 1800 g. (31+5)  Det rart at viede hvad jeg skal froholde mig til om alt er ok.

Fin størrelse

Det er lidt noget særligt når man får et direkte skøn på bebs'en fremfor bare at gå ud fra de der standart mål og vægt man kan finde

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Fin størrelse

Det er lidt noget særligt når man får et direkte skøn på bebs'en fremfor bare at gå ud fra de der standart mål og vægt man kan finde

JA, og jeg ser så meget frem til at han er fuldbåren- så han må komme ud.

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

JA, og jeg ser så meget frem til at han er fuldbåren- så han må komme ud.

Synes det er enormt spændende at se hvor stor bebs ender med at blive

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Synes det er enormt spændende at se hvor stor bebs ender med at blive

Ja, både jeg selv og faderen er ret små i højde og var små da vi blev født så er spændt på hvor meget større Lionel bliver.

(familien driller os med at han nok bliver en en lille bitte en)

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, både jeg selv og faderen er ret små i højde og var små da vi blev født så er spændt på hvor meget større Lionel bliver.

(familien driller os med at han nok bliver en en lille bitte en)

Synes da 1800 gram lyder som en meget normal størrelse Men jeg tror nu heller ik du ender med kæmpe baby

Jeg derimod vejede 4300 da jeg blev født, så jeg frygter lidt hvor stor lillefisen ender med at blive

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Synes da 1800 gram lyder som en meget normal størrelse Men jeg tror nu heller ik du ender med kæmpe baby

Jeg derimod vejede 4300 da jeg blev født, så jeg frygter lidt hvor stor lillefisen ender med at blive

Jeg er også glad for at han ligger i str. som han skal er spændt på fødsels vægt og størrelse... Hører jo tit om alle de kæmpe baby på over 4 kg.  ja ink. dig jo.... heheee... (jeg var 3050 g & 49 cm)

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg er også glad for at han ligger i str. som han skal er spændt på fødsels vægt og størrelse... Hører jo tit om alle de kæmpe baby på over 4 kg.  ja ink. dig jo.... heheee... (jeg var 3050 g & 49 cm)

Jeg var så oz den største min storebror var 3900 og mine små søstre 3400 og 3200 lidt på tværs har man vel lov til at være

De var så alle 3 51 cm ved fødslen og jeg var 53

Tror bestemt ik du får en 4 kg baby! Men det hænger jo oz meget sammen emd hvad man spiser.. Har hørt at især meget sukker i kosten får bebs'erne til at tage meget på i slutningen af graviditeten. Men om det er rigtigt det ved jeg ik..

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Jeg var så oz den største min storebror var 3900 og mine små søstre 3400 og 3200 lidt på tværs har man vel lov til at være

De var så alle 3 51 cm ved fødslen og jeg var 53

Tror bestemt ik du får en 4 kg baby! Men det hænger jo oz meget sammen emd hvad man spiser.. Har hørt at især meget sukker i kosten får bebs'erne til at tage meget på i slutningen af graviditeten. Men om det er rigtigt det ved jeg ik..

Uf.. hvor er i store i jeres familie.

Mine brødre var også betydeligt større end jeg men vi har så ikke samme far så vores gener er ikke helt det samme. Men jeg er ikke født før tid er bare lille. (nu 157 cm.)

Jeg tror jeg skal holde igen med det sukker, men er så træt at jeg i løbet af dagen spiser lidt vingummi her og der.

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Uf.. hvor er i store i jeres familie.

Mine brødre var også betydeligt større end jeg men vi har så ikke samme far så vores gener er ikke helt det samme. Men jeg er ikke født før tid er bare lille. (nu 157 cm.)

Jeg tror jeg skal holde igen med det sukker, men er så træt at jeg i løbet af dagen spiser lidt vingummi her og der.

Store og store Det ligger faktisk indenfor normalen i min familie Tror oz min ældste lillesøster er den laveste og kun er netop 157 cm

Ellers ligger kvinderne omkring 170-175 cm og mændene 185-190 cm, har endda en fætter over 2 meter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.