Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

L&V

twinny skriver:

jamen han siger det er myoser i underlivet.  Og der kan godt gå lang tid før de er ovre (han sagde op til 2 år). Jeg må ikke løbe eller løfte tunge ting. Men det er svært med to drenge på 10 kilo, der skal løftes fra gulvet og op.

Gør du noget mod dit arvvæv? smører det eller?

Hold da op det var længe Nej det gør jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

come2

Miss Church skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du fejler. Men synes ikke at myoser lyder helt dumt. Det gør sindssygt ondt! Taler desværre af erfaring. Jeg kunne slet ikke holde til at dyrke sex. Det gjorde bare så ondt 

Måske du kunne overveje at få lægen til at henvise dig til gynækoligisk fysioterapi? Det hjælper!

Nu spørger jeg nok dumt, men er myoser det samme som det de kalder cyster?

For det gør dælme ondt.

Anmeld

11. juni 2012

Zelinasmor

6 ud af 7 dage

Anmeld

11. juni 2012

Miss Church

come2 skriver:

Nu spørger jeg nok dumt, men er myoser det samme som det de kalder cyster?

For det gør dælme ondt.

Nej det er ikke det samme

Cyster er væskeholdige, mens myoser i underlivet, er muskelspændiger, ligesom man kan have i ryggen

Anmeld

11. juni 2012

come2

Miss Church skriver:

Nej det er ikke det samme

Cyster er væskeholdige, mens myoser i underlivet, er muskelspændiger, ligesom man kan have i ryggen

Ahh så er jeg med.

Anmeld

11. juni 2012

Ayasmor

morbibi skriver:

He he, sådan har jeg det også, men han er bare så forsigtig og forstår ikke, at jeg ikke høre til de kvinder med "hovedpine" gg
Men at jeg faktisk begære den mand jeg elsker så højt og at jeg ikke kan få nok af ham

Min kæreste siger bare at han ikke tænker over det, og at det er okay for ham som det er nu.. Tror snart jeg bliver gråhåret før tid, for jeg synes bestemt ikke det er i et leje som jeg kan affinde mig med.. Men elsker da selvfølgelig manden alligevel, selvom det ikke lige er lagnerne han udfolder sig mest på. Hihi, nej den med hovedpine kan jeg vist heller ikke sige at jeg bruger herhjemme

Anmeld

11. juni 2012

Bellas Mor

Jeg er gravid for anden gang (uge 23). Og vi har sex ca. 1 gang om ugen - nogle gange kun hver anden uge  Tidligere var det 3-5 gange om ugen.

Vi går aldrig i seng på samme tidspunkt. Og vi er nok ret langt fra hinanden lige pt. Men elsker ham mere end noget andet. Det er nok bare ikke lige "vores tid" i øjeblikket.

Anmeld

21. juni 2012

Adrina

Nr min kæreste har fri (fx weekend, ferie) så er det gerne morgen og aften. I hverdagene er det forskelligt. Han har nogle sene arbejdstider og vi er begge tit trætte, men 1-2 gang ei hverdagene og masser af gange i weekenden/ferie

Anmeld

21. juni 2012

Mariajny

"Normalt" for os herhjemme er hverdag, nogen gange flere gange om dagen men efter jeg er blevet gravid, er min sex lyst nærmest forsvundet. men vi har vel sex 2-5 gange om ugen som det er lige nu

Anmeld

21. juni 2012

Mor til Ella

3 gange om ugen ca......

Min lyst er kun steget efter jeg har fået barn Manden klager ikke.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.