Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.934 visninger
43 svar
0 synes godt om
10. april 2012

L&V

Ja jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Skriv endelig en kommentar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

L&V

Månsson skriver:

Ja jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Fejl afstemningen kom ikke med

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Månsson skriver:

Mon ikke de fleste mænd, føler sig underernæret?

Min kæreste og jeg gør det næsten hver dag (vi har ingen børn og har været sammen i 8 år) Selvfølgelig er der perioder, hvor der går et par dage mellem, men vi gør det tit synes jeg

Anmeld

11. juni 2012

christina92

inden jeg blev gravid dyrkede vi sex 2-4 gange i ugen, men nu er vi nede på en enkelt ca. Vi dyrker ikke ret meget sex lige i tiden. Min sexlyst er dalet enormt da først pga. graviditets kvalme til uge 15 og så fordi jeg har fået meget ondt efter sex et par gange, og det har skræmt mig lidt. Så vi ligger nok i den lave ende med 1 gang i ugen

men vi håber da på at komme stærkt igen

Anmeld

11. juni 2012

Ayasmor

Vi ligger vist i den ret lave ende af skalaen. Desværre er det bare ikke kæresten min der er underernæret

Anmeld

11. juni 2012

modesty

Ayasmor skriver:

Vi ligger vist i den ret lave ende af skalaen. Desværre er det bare ikke kæresten min der er underernæret

Samme her. 

Anmeld

11. juni 2012

Ayasmor

modesty skriver:

Samme her. 

Kunne nogle gange godt misunde alle dem der siger at deres mænd ikke kan få nok. Gid det var mig

Anmeld

11. juni 2012

Tulle28

1 gang om ugen og det er som regel i weekenden, er så træt i hverdagene, så det med sex er som regel ikke øverst på min to-do liste om aftenen (det lyder virkelig kedeligt, når man får det ned på skrift ha ha). Er 2. gangs gravid og de sidste måneder har der godt kunne gå 2-3 uger imellem. Har ikke det store overskud, når først min datter er puttet og jeg falder om på sofaen. Min mand er heller ikke helt tilfreds:-)

Anmeld

11. juni 2012

modesty

Ayasmor skriver:

Kunne nogle gange godt misunde alle dem der siger at deres mænd ikke kan få nok. Gid det var mig

Jeps!

Anmeld

11. juni 2012

LouiseRH

efter jeg har født er jeg blevet "spændende" igen, så nu er det 3-4 gange i ugen, hvor det mens jeg var gravid var max 2 gange i ugen, ofte sjældnere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.