Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Miss Church

Vi hygger ca. 2-4 gange i ugen. Det er vi begge meget tilfreds med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

vitapigen

1 gang i ugen ca.

Anmeld

11. juni 2012

morbibi

Ayasmor skriver:

Kunne nogle gange godt misunde alle dem der siger at deres mænd ikke kan få nok. Gid det var mig

He he, sådan har jeg det også, men han er bare så forsigtig og forstår ikke, at jeg ikke høre til de kvinder med "hovedpine" gg
Men at jeg faktisk begære den mand jeg elsker så højt og at jeg ikke kan få nok af ham

Anmeld

11. juni 2012

Bassemor<3

her hjemme er det hver 2-3 dag Det passer os FINT ! og jeg skal ALDRIG mere på p-piller ! for sexlysten er da godt nok noget andet når man ikke tager dem ! Så nu skal jeg have fundet noget andet prævention Kondom er jo bare SÅ belastende !!

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Her har det ikk meget efter jeg har født.

Da jeg har sindsyg ondt i mit underliv og lægerne kan ikke rigtig finde ud af hvad det er.

Men vi hygger på andre måder 2-4 gange om ugen.

Anmeld

11. juni 2012

L&V

twinny skriver:

Her har det ikk meget efter jeg har født.

Da jeg har sindsyg ondt i mit underliv og lægerne kan ikke rigtig finde ud af hvad det er.

Men vi hygger på andre måder 2-4 gange om ugen.

Øv hvor træls, men den følelse kender jeg godt.. Hvor længe siden er det du fødte?

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Månsson skriver:

Øv hvor træls, men den følelse kender jeg godt.. Hvor længe siden er det du fødte?

snart 9 mdr.  De siger det er myoser i underlivet. Men det tror jeg altså bare ikk på...

jeg kan ikk gå tur med hunden, hvis han trækker, føler jeg bare hele mit underliv giver efter.  Og har hele mens smerter.

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Månsson skriver:

fødte dagen før dig.  Har du det stadigvæk og hvordan føles det?

Anmeld

11. juni 2012

L&V

twinny skriver:

snart 9 mdr.  De siger det er myoser i underlivet. Men det tror jeg altså bare ikk på...

jeg kan ikk gå tur med hunden, hvis han trækker, føler jeg bare hele mit underliv giver efter.  Og har hele mens smerter.

av for filan da.. Puha jeg syntes mit arvæv gør nas men slet ik som du beskriver

Anmeld

11. juni 2012

L&V

twinny skriver:

fødte dagen før dig.  Har du det stadigvæk og hvordan føles det?

Nåh hvor skægt Ja jeg er os rigtig om og kommer tit til at bløde ja sorry for grafikken Blev syet for meget så det tager lidt tid før end det bliver okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.