Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

twinny

Månsson skriver:

av for filan da.. Puha jeg syntes mit arvæv gør nas men slet ik som du beskriver

puhha jaah det gør mit også.

Også når jeg skal på toilettet og skal lave nummer 2.

Min krop er bare slet ikk blevet sig selv.

Min læge siger det er psykisk. Men altså jeg kan ikk løbe eller noget som helt uden jeg skal ligge i flere timer med smerter og hvis jeg går langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

twinny

Månsson skriver:

Nåh hvor skægt Ja jeg er os rigtig om og kommer tit til at bløde ja sorry for grafikken Blev syet for meget så det tager lidt tid før end det bliver okay

Gud hvor er jeg glad for jeg ikk er den eneste.  Undskyld ikk fordi jeg er glad for du har ondt. Men fordi jeg troede jeg palle alene i verden.

Man hører om folk begynder at dyrke sex efter 4 uger.  avavav

Anmeld

11. juni 2012

Kongmulle

Månsson skriver:

Ja jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Skriv endelig en kommentar..

Vi hører vist ikke til de underernærede

3-4 gange om ugen er normalt her. Oftere er heller ikke unormalt

Anmeld

11. juni 2012

L&V

twinny skriver:

puhha jaah det gør mit også.

Også når jeg skal på toilettet og skal lave nummer 2.

Min krop er bare slet ikk blevet sig selv.

Min læge siger det er psykisk. Men altså jeg kan ikk løbe eller noget som helt uden jeg skal ligge i flere timer med smerter og hvis jeg går langt.

Hmm hva med at opsøge en gyn. det ka da ik være rigtigt

Anmeld

11. juni 2012

Miss Church

twinny skriver:

snart 9 mdr.  De siger det er myoser i underlivet. Men det tror jeg altså bare ikk på...

jeg kan ikk gå tur med hunden, hvis han trækker, føler jeg bare hele mit underliv giver efter.  Og har hele mens smerter.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du fejler. Men synes ikke at myoser lyder helt dumt. Det gør sindssygt ondt! Taler desværre af erfaring. Jeg kunne slet ikke holde til at dyrke sex. Det gjorde bare så ondt 

Måske du kunne overveje at få lægen til at henvise dig til gynækoligisk fysioterapi? Det hjælper!

Anmeld

11. juni 2012

L&V

twinny skriver:

Gud hvor er jeg glad for jeg ikk er den eneste.  Undskyld ikk fordi jeg er glad for du har ondt. Men fordi jeg troede jeg palle alene i verden.

Man hører om folk begynder at dyrke sex efter 4 uger.  avavav

absolut ikke alene her gik der 4måneder og jeg tudede fuldstændig uhæmmet de første mange gange

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Månsson skriver:

Hmm hva med at opsøge en gyn. det ka da ik være rigtigt

jamen han siger det er myoser i underlivet.  Og der kan godt gå lang tid før de er ovre (han sagde op til 2 år). Jeg må ikke løbe eller løfte tunge ting. Men det er svært med to drenge på 10 kilo, der skal løftes fra gulvet og op.

Gør du noget mod dit arvvæv? smører det eller?

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Miss Church skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du fejler. Men synes ikke at myoser lyder helt dumt. Det gør sindssygt ondt! Taler desværre af erfaring. Jeg kunne slet ikke holde til at dyrke sex. Det gjorde bare så ondt 

Måske du kunne overveje at få lægen til at henvise dig til gynækoligisk fysioterapi? Det hjælper!

okay. Puhha min tid er ikk til det. Men jeg vil prøve..  tak for det...

Anmeld

11. juni 2012

Miss Church

twinny skriver:

okay. Puhha min tid er ikk til det. Men jeg vil prøve..  tak for det...

Nej det med tiden. Puha hvor skal man nå meget hehe. Men måske du kan få nogle øvelser som du kan lave hjemme. Det virkede for mig

Held og lykke 

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Miss Church skriver:

Nej det med tiden. Puha hvor skal man nå meget hehe. Men måske du kan få nogle øvelser som du kan lave hjemme. Det virkede for mig

Held og lykke 

okay mange tak...  Jeg er glad for jeg ikk er den eneste kvinde i verden, der har haft det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.