Mon der er en baby eller er jeg bare kontrolleret fed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg tror altså bare at princesspigen mener at det er svært at sige om du er gravid, ud fra et billed af din mave. Når man ikke ved om du har fået din mens osv. altså hvis du viser dette billed og er gået en uge over tid, ja så er der da muligheder..

Jeg læser det bestemt ikke som om at hun gør grin med dig.

Men måske det er lidt til grin at lægge et billed op af sin mave og seriøst prøve at få en vurdering fra andre om man er gravid eller ej, uden at skrive nogen som helst information.

Tak for den..

Jeg syntes absolut ikke at det er til grin. Ikke mere end at lægge et billede op af en gravid mave og sige: Er det en pige eller en dreng.
Men så ved jeg da det. Så tak skal du have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Spændende at se om det er gas/fedt/eller en baby. for det sidste.
Skal nok komme med en update senere

Anmeld

9. april 2012

ano14316

Anonym skriver:

Tak for den..

Jeg syntes absolut ikke at det er til grin. Ikke mere end at lægge et billede op af en gravid mave og sige: Er det en pige eller en dreng.

Nu har du jo skrevet det her: Når jeg læner mig frem så danner der sig en stor delle (hvor der før var flere ). Sidste mens var slut februar. Den er hård i det men stadig lidt blød. Som om at der en cm inde er en hård skal. Ifølge terminsberegninger burde jeg være 6+3. Kan dog stadig ikke teste positivt. Med den yngste blev jeg sat 14 dage tilbage til nf-scanningen. Jeg håber den er der

Så er der jo væsentlig større chance for at man kan komme med et seriøst bud så det gør jeg her:

Jeg tror ikke det er baby man kan se, men da jeg blev gravid, fik jeg bare mega meget luft i maven, og det var så meget at jeg bemærkede det inden jeg testede positiv, og vi prøvede ikke engang. Så mon ikke du er oppustet og det man kan se. Men du skriver også at du ikke har fået din mens og er gået over tid, så den kunne jo godt være.. måske du bare er en af dem hvor man først sent kan teste.. spændende..  for at den er der..

Anmeld

9. april 2012

ano14316

Anonym skriver:

Tak for den..

Det synes jeg så også er lidt skørt

Men alle ved jo der at der er 50% for at svare rigtigt eller forkert, og i sidste ende er det jo ikke vigtigt..

Hvor når man forsøger at få en vurdering af om man er gravid, så - synes jeg i hvertfald - at det er vigtigt, og så vil man da gerne give et svar på et sagligt grundlag i stedet for bare "et skud i tågen"

Anmeld

9. april 2012

Kay

jeg har i et par år været "fed på en grim måde" det vil sige fed kun på maven... så der var rigtig mange børn og voksne der troede jeg var gravid... er en da blevet klappet på maven af en ældre dame

jeg kalder det grim-fed fordi jeg har pco og ønskede så inderligt at blive gravid... og så er det rigtig grimt gang på gang at skulle blive ked af det og fortælle at man altså bare er fed...

da jeg så blev gravid havde jeg tabt ret mange killo... men de sidste sad stadig lige på maven... og da jeg var i 8-9 + blev jeg helt vildt oppustet... så alle mente der var/er mere end en... kunne heller ik holde maven hemmelig hverken i familie, venner, job eller for naboerne...  

så du kunne jo godt være oppustet pga. graviditet... men nogle gange når man virkelig ønsker sig det kan kroppen godt blive indbilsk gravid... altså udskyde mens, og gøre dig oppuster osv.

det er ikke nødvændigvis fordi du tænker eller gør noget anderledes denne måned at man bliver indbilsk gravid... det er kroppend der lever sit eget liv...  det har jeg også prøvet og det er bestemt ik sjovt...

håber da du snart tester posetiv og at det er en lille en der gemmer sig der inde... så der er en god grund til du ikke kan være i dine bukser længere

Anmeld

9. april 2012

TWT

Anonym skriver:

Næe men hvor længe er man så oppustet? Det er da infamt. Gider da ikke ligne en gravid hvis ikke jeg er...

Du ligner ikke en gravid?

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Du ligner ikke en gravid?

Hvad mener du?

Anmeld

9. april 2012

TWT

Anonym skriver:

Hvad mener du?

Du skriver;   Det er da infamt. Gider da ikke ligne en gravid hvis ikke jeg er...

Og jeg skriver at du slet ikke ligner en der er gravid. Det ligner bare en alm dellet, som mange kvinder render rundt med. Om vi vil det eller ej 

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Du skriver;   Det er da infamt. Gider da ikke ligne en gravid hvis ikke jeg er...

Og jeg skriver at du slet ikke ligner en der er gravid. Det ligner bare en alm dellet, som mange kvinder render rundt med. Om vi vil det eller ej 

Ah, du skrev bare et ? til sidst som om det var et spm

Anmeld

9. april 2012

TWT

Anonym skriver:

Ah, du skrev bare et ? til sidst som om det var et spm

Heh det er bare en dårlig vane med det spørgsmålstegn der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.