jeg har i et par år været "fed på en grim måde" det vil sige fed kun på maven... så der var rigtig mange børn og voksne der troede jeg var gravid... er en da blevet klappet på maven af en ældre dame 
jeg kalder det grim-fed fordi jeg har pco og ønskede så inderligt at blive gravid... og så er det rigtig grimt gang på gang at skulle blive ked af det og fortælle at man altså bare er fed...
da jeg så blev gravid havde jeg tabt ret mange killo... men de sidste sad stadig lige på maven... og da jeg var i 8-9 + blev jeg helt vildt oppustet... så alle mente der var/er mere end en... kunne heller ik holde maven hemmelig hverken i familie, venner, job eller for naboerne...
så du kunne jo godt være oppustet pga. graviditet... men nogle gange når man virkelig ønsker sig det kan kroppen godt blive indbilsk gravid... altså udskyde mens, og gøre dig oppuster osv.
det er ikke nødvændigvis fordi du tænker eller gør noget anderledes denne måned at man bliver indbilsk gravid... det er kroppend der lever sit eget liv...
det har jeg også prøvet og det er bestemt ik sjovt...
håber da du snart tester posetiv og at det er en lille en der gemmer sig der inde... så der er en god grund til du ikke kan være i dine bukser længere 
Anmeld