Mon der er en baby eller er jeg bare kontrolleret fed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jamen, så er det jo nok bare oppustethed i forbindelse med at du skal have mens . Baby vil jo slet ikke fylde så meget nu.

Næe men hvor længe er man så oppustet? Det er da infamt. Gider da ikke ligne en gravid hvis ikke jeg er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Okay.

Jeg er gået over tid men kan ikke teste positivt. Jeg har normalt en mor-delle (fordømt) som jeg har kæmpet med. Men den er mere smal i det. Svært at forklare. Har ikke billeder af min mave. Faktisk undgår jeg det.
Der er ikke andet end at vente. Håber godt nok ikke at det er en delle. Så kommer jeg i hvert fald på overarbejde

hvis du kun er gået lidt over tid, burdte man ikke kunne se det på dig endnu  jeg er i 13 uge og man kan INTET se på mig ud over den delle jeg har haft midt på maven i flere uger..

sku det være en baby så er det højest sansynligt gasser og luft der viser sig og ikke baby, da man jo skal være en del uger henne før det ses..

da min mens udeblev var jeg i 6 uge og ingen andre tegn overhoved..

Anmeld

9. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Næe men hvor længe er man så oppustet? Det er da infamt. Gider da ikke ligne en gravid hvis ikke jeg er...

Indtil du får din mens vel. Det skal jo ud af kroppen! Synes nu heller ikke du ligner en gravid, bare lidt oppustet

Anmeld

9. april 2012

FogL

Hvordan føles bulen? Og hvornår havde du sidste mens? Så tror jeg, udfra det, at du kan pegle dig lidt i retningen af, om det er baby eller ej. Hvis det er en babybule, hvilket jeg ikke kan se om det er, ville jeg mene du var mindst 2 mdr henne, også selvom du har født før.. 

Anmeld

9. april 2012

Guldimaven

Hvis du er gravid, burde man intet kunne se endnu..  Ved mig, kunne man først begynde at ane det i uge 20..

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Hvordan føles bulen? Og hvornår havde du sidste mens? Så tror jeg, udfra det, at du kan pegle dig lidt i retningen af, om det er baby eller ej. Hvis det er en babybule, hvilket jeg ikke kan se om det er, ville jeg mene du var mindst 2 mdr henne, også selvom du har født før.. 

Når jeg læner mig frem så danner der sig en stor delle (hvor der før var flere ). Sidste mens var slut februar. Den er hård i det men stadig lidt blød. Som om at der en cm inde er en hård skal. Ifølge terminsberegninger burde jeg være 6+3. Kan dog stadig ikke teste positivt. Med den yngste blev jeg sat 14 dage tilbage til nf-scanningen. Jeg håber den er der.

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Hvis du er gravid, burde man intet kunne se endnu..  Ved mig, kunne man først begynde at ane det i uge 20..

Det kommer vist an på hvor mange gange du har født osv. Tror ikke man kan bruge det som pejlesnor. Har en veninde der er 1. gangs og hun ligner en der er 5. mdr henne og hun er kun 2

Anmeld

9. april 2012

4kløver

Som jeg selv siger om mig selv letter fed.

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Som jeg selv siger om mig selv letter fed.

Håber jeg godt nok ikke. Så kommer jeg til at arbejde for jeg kan slet ikke passe mine bukser længere

Anmeld

9. april 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hvorfor føler jeg lidt, at du gør grin med mig?

Jeg tror altså bare at princesspigen mener at det er svært at sige om du er gravid, ud fra et billed af din mave. Når man ikke ved om du har fået din mens osv. altså hvis du viser dette billed og er gået en uge over tid, ja så er der da muligheder..

Jeg læser det bestemt ikke som om at hun gør grin med dig.

Men måske det er lidt til grin at lægge et billed op af sin mave og seriøst prøve at få en vurdering fra andre om man er gravid eller ej, uden at skrive nogen som helst information.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.