Mon der er en baby eller er jeg bare kontrolleret fed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Nej jeg ved ikke om der er en baby. Ellers havde der været en blinkesmiley og ikke en tænke-smiley
Du skrev bare at du ikke vidste mht min mens og derfor spørger jeg, hvad de 2 ting har med hinanden at gøre?

tja, man skal jo vide hvornår du havde din sidste rigtig mens for at vide om du er gravid.. de 2 ting plejer at hænge sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Quiz?

Kan den det?
Jeg ved godt, at den kan blive større ved mens og det gør den normalt også. Men ikke sådan her.

Ja, quiz som i at du selv ved det

For ellers er det umuligt for os andre at gisne om når du ikke nævner noget om mens og hvor langt du evt skulle være henne . Baby fylder jo ikke så meget det første lange stykke tid.

Men ja, du kan sagtens blive så oppustet (og psyken kan gøre meget når ønsket samtidig er der)

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

tja, man skal jo vide hvornår du havde din sidste rigtig mens for at vide om du er gravid.. de 2 ting plejer at hænge sammen..

Hvorfor føler jeg lidt, at du gør grin med mig?

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Ja, quiz som i at du selv ved det

For ellers er det umuligt for os andre at gisne om når du ikke nævner noget om mens og hvor langt du evt skulle være henne . Baby fylder jo ikke så meget det første lange stykke tid.

Men ja, du kan sagtens blive så oppustet (og psyken kan gøre meget når ønsket samtidig er der)

Nåe, nej. Jeg ved det ikke selv. Tænk, det vidste jeg slet ikke. Gad vide om jeg så har 2 personligheder for de andre måneder vi har prøvet har jeg slet ikke kunnet fremtvinge hverken mave eller tegn. Jeg ved det ikke selv. Er gået over tid men kan ikke teste positivt. Har "desværre" heller ingen tegn på, at mensen kommer..

Anmeld

9. april 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Ej hold da op

Man er da nød til at vide hvornår du sidst havde din mens, for at vide om der er en chance for at du er gravid!

Anmeld

9. april 2012

9510

Anonym skriver:

Hvad siger i?

Hvis du er gravid vil jeg mene at du skulle være omkring 2 1/2- 3 mdr henne

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

nej nej på ingen måde.. jeg vil gerne hjælpe dig men de 2 ting hører jo sammen og uden fakta omkring din sidste mens kan det lige så godt være en delle som en baby..

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Ej hold da op

Man er da nød til at vide hvornår du sidst havde din mens, for at vide om der er en chance for at du er gravid!

Hvorfor blander du dig nu? Det var slet ikke dig jeg snakkede med. JEG følte at personen gjorde grin med mig.

Anmeld

9. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Nåe, nej. Jeg ved det ikke selv. Tænk, det vidste jeg slet ikke. Gad vide om jeg så har 2 personligheder for de andre måneder vi har prøvet har jeg slet ikke kunnet fremtvinge hverken mave eller tegn. Jeg ved det ikke selv. Er gået over tid men kan ikke teste positivt. Har "desværre" heller ingen tegn på, at mensen kommer..

Jamen, så er det jo nok bare oppustethed i forbindelse med at du skal have mens . Baby vil jo slet ikke fylde så meget nu.

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

nej nej på ingen måde.. jeg vil gerne hjælpe dig men de 2 ting hører jo sammen og uden fakta omkring din sidste mens kan det lige så godt være en delle som en baby..

Okay.

Jeg er gået over tid men kan ikke teste positivt. Jeg har normalt en mor-delle (fordømt) som jeg har kæmpet med. Men den er mere smal i det. Svært at forklare. Har ikke billeder af min mave. Faktisk undgår jeg det.
Der er ikke andet end at vente. Håber godt nok ikke at det er en delle. Så kommer jeg i hvert fald på overarbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.