har i pakket tasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

MorTilDenDejligste

LilleLene skriver:

jeg vil hellere have babygråd end ondt i kroppen

man kan jo altid købe ørepropper

ganske rigtig glæder mig også til at komme af med smerterne, og baby gråden har nu også sin charme i de rette mængder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

LilleLene

catharina skriver:

ganske rigtig glæder mig også til at komme af med smerterne, og baby gråden har nu også sin charme i de rette mængder

nemlig ellers er ørepropperne jo opfundet

Anmeld

21. maj 2012

MorTilDenDejligste

LilleLene skriver:

nemlig ellers er ørepropperne jo opfundet

ja heldig vis for det ellers kunne det godt være at man fik lidt ondt i hovedet..

Anmeld

22. maj 2012

LilleLene

catharina skriver:

ja heldig vis for det ellers kunne det godt være at man fik lidt ondt i hovedet..

Ja men det er også nemmere at bevare roen så

Anmeld

22. maj 2012

MorTilDenDejligste

LilleLene skriver:

Ja men det er også nemmere at bevare roen så

ja men det kan blive svært til sidst hvis den lille græder 12 timer i streg pga kolik som min venindes pige gjorde så det håber jeg ikke sker for mig

Anmeld

22. maj 2012

LilleLene

catharina skriver:

ja men det kan blive svært til sidst hvis den lille græder 12 timer i streg pga kolik som min venindes pige gjorde så det håber jeg ikke sker for mig

derfor man skal have ørepropper

Anmeld

22. maj 2012

MorTilDenDejligste

LilleLene skriver:

derfor man skal have ørepropper

tror ikke det hjælper med 12 timers gråd. på lyden ja, men til sidst tror jeg man bliver rastløs  over man ikke kan gøre noget for at få den lille til at stoppe med at græde..

ikke mærket flere veer siden sidst??

Anmeld

22. maj 2012

LilleLene

catharina skriver:

tror ikke det hjælper med 12 timers gråd. på lyden ja, men til sidst tror jeg man bliver rastløs  over man ikke kan gøre noget for at få den lille til at stoppe med at græde..

ikke mærket flere veer siden sidst??

ja men tror det er nemmere at bevare roen, end hvis man ikke har ørepropper

Nej desværre

Anmeld

22. maj 2012

MorTilDenDejligste

LilleLene skriver:

ja men tror det er nemmere at bevare roen, end hvis man ikke har ørepropper

Nej desværre

ved det ike og håber heller ikke at det skal afprøves, håber vores bare bliver en lille engel, ligesom resten af babyerne i familien

det var da trist at høre. men ja det kan jo være du ender med at skulle sættes igang i sidste ende, men den tid sover heldigvis lidt endnu

Anmeld

22. maj 2012

LilleLene

catharina skriver:

ved det ike og håber heller ikke at det skal afprøves, håber vores bare bliver en lille engel, ligesom resten af babyerne i familien

det var da trist at høre. men ja det kan jo være du ender med at skulle sættes igang i sidste ende, men den tid sover heldigvis lidt endnu

ja det bliver sq også min største frygt et kolikbarn kan bare "ødelægge" meget

Håber jeg ikke, for så vil jeg blive sat igang den 18. og skal altså til eksamen den 20. så det kan du jo godt se, at det ikke går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.