skal i vide kønnet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Chili

Princesspigen skriver:

selvfølgelig ku det være sjovt hvis kæresten vandt over min far, men altså når nu jeg tror der er en pige tja så holder jeg jo med far der mener det samme  

Selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

esiuol

Jeg er lidt af en planlægningsfreak og vil derfor rigtig gerne vide kønnet på tvillingerne så tidligt som muligt, så vi kan indrette børneværelset og købe tøj (synes det er svært at finde kønsneutralt babytøj).

Jeg tror, der bliver rigeligt at se til med to nyfødte, så vi satser ikke på at have overskud til at shoppe alt for meget i tiden efter fødslen.

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

esiuol skriver:

Jeg er lidt af en planlægningsfreak og vil derfor rigtig gerne vide kønnet på tvillingerne så tidligt som muligt, så vi kan indrette børneværelset og købe tøj (synes det er svært at finde kønsneutralt babytøj).

Jeg tror, der bliver rigeligt at se til med to nyfødte, så vi satser ikke på at have overskud til at shoppe alt for meget i tiden efter fødslen.

forståeligt, så venter i tvillinger ?

Anmeld

19. april 2012

esiuol

Princesspigen skriver:

forståeligt, så venter i tvillinger ?

Jeps, tveæggede.

Ved NF var den ene tvilling lidt mindre end den anden, så i tirsdags var jeg til en ekstra scanning for at se, om begge vokser som de skal. Det gør de heldigvis - plus sonografen gættede på, at det var en dreng og en pige, men desværre er det indtil videre kun et kvalificeret gæt, så vi må vente til MD scanningen med at få svaret endeligt.

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

esiuol skriver:

Jeps, tveæggede.

Ved NF var den ene tvilling lidt mindre end den anden, så i tirsdags var jeg til en ekstra scanning for at se, om begge vokser som de skal. Det gør de heldigvis - plus sonografen gættede på, at det var en dreng og en pige, men desværre er det indtil videre kun et kvalificeret gæt, så vi må vente til MD scanningen med at få svaret endeligt.

lidt spændende med 2  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.