skal i vide kønnet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.691 visninger
44 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Princesspigen

lidt sjovt at vide om i skal vide kønnet her inde ?

det skal vi nemlig ikke.. vi er enige om at vi ikke vil vide det før fødslen..

men hvad med jer ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Chili

Min mand og jeg vil helt sikkert gerne vide kønnet (;

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Min mand og jeg vil helt sikkert gerne vide kønnet (;

spændende, men hvad er jeres begrundelse for det ?  hvis jeg må spørge

Anmeld

5. april 2012

piadas

Jeps! Hvis de kan se det til MD-scanning, vil vi vide det...hvis ikke de kan, køber vi os nok til det!
Vi er for nysgerrige, og så er det jo nr. 4, så jeg vil gerne forberede så meget som muligt, da der er nok at se til med de tre andre!;-)
Vi vidste det ikke de første to gange, men sidste gang gjorde vi og det var egentlig meget rart!;-)

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Jeps! Hvis de kan se det til MD-scanning, vil vi vide det...hvis ikke de kan, køber vi os nok til det!
Vi er for nysgerrige, og så er det jo nr. 4, så jeg vil gerne forberede så meget som muligt, da der er nok at se til med de tre andre!;-)
Vi vidste det ikke de første to gange, men sidste gang gjorde vi og det var egentlig meget rart!;-)

ja okay  kan jeg godt følge jer i

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Vi skal hel klart vide det!

Jeg er en stor redebygger og jeg har det bedst hvis alt er klart.

Vi køber os også til det hvis vi ikke kan se det til MD. hvis det kan ses til MD så kan det være at vi køber en 3D, da vi renger med at kæresten er til søs når jeg skal have lavet MD. 

Så der er en lykkelig farmor der nok skal med hvis hun har tid

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

Vi køber os også til det hvis vi ikke kan se det til MD. hvis det kan ses til MD så kan det være at vi køber en 3D, da vi renger med at kæresten er til søs når jeg skal have lavet MD. 

trist at manden ikke kan være med, men dejligt når bedste forældrene vil deltage  

Anmeld

9. april 2012

piadas

Sukkermåsen skriver:

Hehe, sjovt du skriver det, for jeg sad lige og tænkte på, at jeg ville skrive, at jeg er DRØNUTÅLMODIG efter at få det at vide!

Jeg tror, det er fordi, jeg er ved at være så langt henne, at man godt kan se det - jeg runder 15+0 imorgen...meeen indimellem tankerne om at købe sig til en kønsscanning dukker fornuften op og siger, at vi lige så godt kan spare de penge og vente til MD-scanningen! Hmmm, der er laaaaaang tid, til d. 15. maj, hvor jeg skal til MD!!

Og så er jeg nok også lidt lige som dig - alt det der kan ordnes og planlægges før fødslen, skal helst være på plads!

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Hehe, sjovt du skriver det, for jeg sad lige og tænkte på, at jeg ville skrive, at jeg er DRØNUTÅLMODIG efter at få det at vide!

Jeg tror, det er fordi, jeg er ved at være så langt henne, at man godt kan se det - jeg runder 15+0 imorgen...meeen indimellem tankerne om at købe sig til en kønsscanning dukker fornuften op og siger, at vi lige så godt kan spare de penge og vente til MD-scanningen! Hmmm, der er laaaaaang tid, til d. 15. maj, hvor jeg skal til MD!!

Og så er jeg nok også lidt lige som dig - alt det der kan ordnes og planlægges før fødslen, skal helst være på plads!

man kan jo sagtens være klar og forberedt trods man ikke kender kønnet..  

så er tingene bare mere neutrale farver..

jeg har en plan om ikke at købe ret meget tøj før fødslen, kun lige det nødvendige og så snart jeg har født og begynder at være frisk til at komme på gaden, så købe tøj i "den rigtig" farve

Anmeld

9. april 2012

piadas

Princesspigen skriver:

man kan jo sagtens være klar og forberedt trods man ikke kender kønnet..  

så er tingene bare mere neutrale farver..

jeg har en plan om ikke at købe ret meget tøj før fødslen, kun lige det nødvendige og så snart jeg har født og begynder at være frisk til at komme på gaden, så købe tøj i "den rigtig" farve

Ja, det kan man, og vi kommer sådan set heller ikke til at mangle en hel masse, fordi vi jo har de fleste af tingene fra Ida, som er knap 14 mdr. nu. Dog kommer vi til at mangle tøj, hvis det er en dreng, for alle mine veninder kan kun finde ud af at lave piger! Det har vi så til gengæld nydt godt af mht. Idas tøj!

Jeg kan sagtens følge dig i kun at ville købe lidt tøj til starten. Jeg synes bare, at udvalget er meget begrænset i neutrale farver. Det er rigtig svært at finde noget, som ikke er lyserødt eller lyseblåt...

Vi bor så også 45 minutters kørsel fra Aalborg og Viborg, så der er ikke det store udvalg af børnetøj, hvor vi bor, så jeg kan ikke bare lige smutte afsted efter noget mere efter fødslen....eller jo det kunne jeg måske godt, men med tre større børn herhjemme + baby har jo ikke godt af at sidde i autostolen alt for længe af gangen + man ved ikke, hvor hurtigt man er ovenpå igen, så vil jeg hellere have købt noget tøj på forhånd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.