Det er helt okay, at du spørg.
jo han er da ked af at han ikke er med il det hele det er også derfor vi fik den første mens han var under uddannelse for så har han fulgt en hel graviditet, og så kender han jo til hva det er der skal ske.
han er hjemme til NF og tager afsted d. 3 maj, så det er ikke sikkert at han er hjemme til MD, for hvis jeg ikke husker meget galt så er det i uge 20.
graviditeten er planlagt og derfor hvis alt går som det skal, er det hans hjem periode når jeg har termin, men vi søger selvfølgelig om at han er hjemme der også med hensyn til barsel.
og skulle det ske at den lille vil ud før mens han ikke er hjemme har jeg en back up plan med svigermor, da jeg ikke selv har en mor.
han er skibsoffeser hos Mærsk, så han sejler de STORE containerskibe hele jorden rundt. Forrige gang han kom hjem havde han i LA været inde og finde den fineste forlovelses ring og overaskede mig med at komme hjem 5 dage før end planlagt.
så der er så mange gode ting ved det, og jo jeg er ikke supermor, det er hårdt nogle gange, især de første 14 dage han er væk
Anmeld