skal i vide kønnet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Ja, det kan man, og vi kommer sådan set heller ikke til at mangle en hel masse, fordi vi jo har de fleste af tingene fra Ida, som er knap 14 mdr. nu. Dog kommer vi til at mangle tøj, hvis det er en dreng, for alle mine veninder kan kun finde ud af at lave piger! Det har vi så til gengæld nydt godt af mht. Idas tøj!

Jeg kan sagtens følge dig i kun at ville købe lidt tøj til starten. Jeg synes bare, at udvalget er meget begrænset i neutrale farver. Det er rigtig svært at finde noget, som ikke er lyserødt eller lyseblåt...

Vi bor så også 45 minutters kørsel fra Aalborg og Viborg, så der er ikke det store udvalg af børnetøj, hvor vi bor, så jeg kan ikke bare lige smutte afsted efter noget mere efter fødslen....eller jo det kunne jeg måske godt, men med tre større børn herhjemme + baby har jo ikke godt af at sidde i autostolen alt for længe af gangen + man ved ikke, hvor hurtigt man er ovenpå igen, så vil jeg hellere have købt noget tøj på forhånd! 

kan sagtens følge dig  især med 3 større børn os osv..  

men jo os derfor jeg er nysgerrig omkring det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Sukkermåsen

Jeg er typen der syr selv så jeg vil gerne vide kønnet så jeg kan komme igang...

det med at kæresten ikke er hjemme det er bare sådan vores lille familie er  og vi ville ikke bytte farmanden, bare for et andet job. 

Anmeld

9. april 2012

piadas

Sukkermåsen skriver:

Jeg er typen der syr selv så jeg vil gerne vide kønnet så jeg kan komme igang...

det med at kæresten ikke er hjemme det er bare sådan vores lille familie er  og vi ville ikke bytte farmanden, bare for et andet job. 

Fedt, jeg gad også godt bruge lidt mere tid på at være kreativ - og f.eks. sy, men det bliver bare aldrig til noget! Jeg må jo åbenbart ikke prioritere det højt nok...

Jeg har også en mand, der arbejder meget. Han kommer godt nok hjem og sover hver nat, men han arbejder fra kl. 9 og så er han først hjemme omkring midnat. Det er heldigvis kun hver anden uge, og så har han til gengæld fri den anden uge, så det har jeg affundet mig med og er faktisk begyndt at sætte pris på, at han så kan nå en masse ting, I den uge hvor han har fri. Til gengæld kan huset godt være pænt rodet, den uge han arbejder, for jeg kan simpelthen ikke følge med alene!

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Det er afstressendene for mig når jeg sidder og syr.. Håber også på at komme ind på uddannelsen som beklædnings håndværker om ca 1 år. 

Ja man lære at leve med det, og vi ser det på den positive måde. man er "ny forelsket" hele tiden

han er væk 2½ måned og han er hjemme lige så lang tid så han kan virkelig være der for mig og knægten.

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

så er det jo godt nok.. men er det ikke svært for ham ikke at være med til de "store" ting som scanninger osv ? og når han hjem til fødslen ?

er han sømand ? i militæret eller sådan ? håber det er okay jeg spørger ind til det

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Det er helt okay, at du spørg. 

jo han er da ked af at han ikke er med il det hele det er også derfor vi fik den første mens han var under uddannelse for så har han fulgt en hel graviditet, og så kender han jo til hva det er der skal ske.

han er hjemme til NF og tager afsted d. 3 maj, så det er ikke sikkert at han er hjemme til MD, for hvis jeg ikke husker meget galt så er det i uge 20. 

graviditeten er planlagt og derfor hvis alt går som det skal, er det hans hjem periode når jeg har termin, men vi søger selvfølgelig om at han er hjemme der også med hensyn til barsel. 

og skulle det ske at den lille vil ud før mens han ikke er hjemme har jeg en back up plan med svigermor, da jeg ikke selv har en mor.

han er skibsoffeser hos Mærsk, så han sejler de STORE containerskibe hele jorden rundt.  Forrige gang han kom hjem havde han i LA været inde og finde den fineste forlovelses ring og overaskede mig med at komme hjem 5 dage før end planlagt. 

så der er så mange gode ting ved det, og jo jeg er ikke supermor, det er hårdt nogle gange,  især de første 14 dage han er væk

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

Det er helt okay, at du spørg. 

jo han er da ked af at han ikke er med il det hele det er også derfor vi fik den første mens han var under uddannelse for så har han fulgt en hel graviditet, og så kender han jo til hva det er der skal ske.

han er hjemme til NF og tager afsted d. 3 maj, så det er ikke sikkert at han er hjemme til MD, for hvis jeg ikke husker meget galt så er det i uge 20. 

graviditeten er planlagt og derfor hvis alt går som det skal, er det hans hjem periode når jeg har termin, men vi søger selvfølgelig om at han er hjemme der også med hensyn til barsel. 

og skulle det ske at den lille vil ud før mens han ikke er hjemme har jeg en back up plan med svigermor, da jeg ikke selv har en mor.

han er skibsoffeser hos Mærsk, så han sejler de STORE containerskibe hele jorden rundt.  Forrige gang han kom hjem havde han i LA været inde og finde den fineste forlovelses ring og overaskede mig med at komme hjem 5 dage før end planlagt. 

så der er så mange gode ting ved det, og jo jeg er ikke supermor, det er hårdt nogle gange,  især de første 14 dage han er væk

jeg er imponeret over du klare det så godt, selvfølgelig er der goder ved et job som hans, men jeg ville ikke klare det.. så klart  "thoms op" til dig..  

jeg ville ikke selv kunne undvære min kæreste så længe men også jeg er os ekstrem trygheds narkoman..  

det er rart at han har fulgt den første tænker jeg.. venter jo kun selv nummer 1 og vil da have min kæreste med til ALT, det er os hans første barn..  

men det må da være et spændende job han har og han må opleve meget.. men har i nogle kontakt mens han er væk eller ? ?

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Ja da, der er internet om bord på skiber så vi mailer hverdag, er på msn hvis ikke tidsforskellen er for stor og så ringer han via satelit tlf og når han er ved Europas kyst ringer han fra mobilen, der går ikke en dag uden vi har haft kontakt..

jeg har vist det lige fra vi blev kærester, så jeg viste jo hva jeg gik indtil. 

det er bare vigtigt at man stoler på hinanden og at man har et godt bagland til vis lokummet brænder

kan se at du også skal føde i Roskilde, hvor er du fra?

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

Ja da, der er internet om bord på skiber så vi mailer hverdag, er på msn hvis ikke tidsforskellen er for stor og så ringer han via satelit tlf og når han er ved Europas kyst ringer han fra mobilen, der går ikke en dag uden vi har haft kontakt..

jeg har vist det lige fra vi blev kærester, så jeg viste jo hva jeg gik indtil. 

det er bare vigtigt at man stoler på hinanden og at man har et godt bagland til vis lokummet brænder

kan se at du også skal føde i Roskilde, hvor er du fra?

jeg bor pt i hundige..  

kæresten og jeg skal flytte sammen i jægerspris inden fødslen så om mit fødested ændres er jeg ikke sikker på

men det er da dejligt med alt den kontakt.. og ja selvfølgelig hvis du vidste det fra start så ved man jo hvordan det er.. min kæreste kørte isbil da jeg mødte ham.. han har nu skiftet til 3x34 grundet økonomi og arbejdstider.. så vi ser jo en del til hinanden..  kan ikke undvære ham. men nok bare fordi jeg er "forvendt" og forkælet

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Forvent Kan man hurtigt blive

har i familie i Jægerspris?

Min kæreste siger selv at hvis han havde et 8-16 job ville han være så færdig, at han måske ikke ville være til meget hjælp i ulvetiden.

og så er det sku også bare fint at han knokler når han er væk og har lyst til os når han er hjemme, for der har jo savnet os i en lang peiode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.