skal i vide kønnet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

Forvent Kan man hurtigt blive

har i familie i Jægerspris?

Min kæreste siger selv at hvis han havde et 8-16 job ville han være så færdig, at han måske ikke ville være til meget hjælp i ulvetiden.

og så er det sku også bare fint at han knokler når han er væk og har lyst til os når han er hjemme, for der har jo savnet os i en lang peiode.

nej vi har nogle venner i jægerspris der ejer et "dobbelt hus".. så vi kan leje det ene hus og de bor i det andet.. men vi alle bor under samme tag men med hvervores indgang, hver vores have, hver vores indkørsel osv..

hvor bor du selv ?

ja jeg kan da godt se fordelen i det..  min kæreste arbejder pt mellem 12 og 18 timer dagligt men meget få fridage, men det er noget han selv har valgt da der skal sættes hus istand, købes baby ting og bilen os lige har været i stykker.. så der skal styr på nogle ting inden jeg kan flytte ind i huset og inden baby kommer, så jeg acceptere hans valg selv om det er svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Sukkermåsen

det forstår jeg godt

vi købte hus i november og bor nu i Karise syd for Køge.

og det er dejligt med mere plads vi nyder simpelshen bare og nu virker hjemmet ikke rodet hvis Oliver slæber legetøjet med ind i stuen

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

det forstår jeg godt

vi købte hus i november og bor nu i Karise syd for Køge.

og det er dejligt med mere plads vi nyder simpelshen bare og nu virker hjemmet ikke rodet hvis Oliver slæber legetøjet med ind i stuen

hvorfor hører du så ikke til køge frem for roskilde ? ? ?

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Køge har ikke føde afdeling

sidder og ser på barnevogne iihhh jeg vil have en Emmaljunga denne gang

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

Køge har ikke føde afdeling

sidder og ser på barnevogne iihhh jeg vil have en Emmaljunga denne gang

dem tør jeg ikke købe  har hørt meget skidt om dem  selvfølgelig også godt men tja...

men nu må vi se hvad kæreste og jeg bliver enige om til den tid..  han er ret stædig og dominerende på det punkt så jeg skal virkelig stampe i gulvet for at han ikke køber det hele uden mig

Anmeld

9. april 2012

piadas

Sukkermåsen skriver:

Det er afstressendene for mig når jeg sidder og syr.. Håber også på at komme ind på uddannelsen som beklædnings håndværker om ca 1 år. 

Ja man lære at leve med det, og vi ser det på den positive måde. man er "ny forelsket" hele tiden

han er væk 2½ måned og han er hjemme lige så lang tid så han kan virkelig være der for mig og knægten.

Det lyder spændende, så krydser jeg fingre for, at det lykkes til den tid.

Wow, 2½ md.!! Så skal jeg da vist ikke klage!!

Anmeld

9. april 2012

Sukkermåsen

Jeg har kun hørt skidt om en model som havde problemer med stellet, men de er taget af market og laves ikke mere.  man kan instille stellet efter barnets vægt så den ikke kommer til at hænge.

det er kun de første 14 dage der er hård, derefter går tiden stærkt vores søn kan vi ikke mærke noget på... eller lidt nå torben har væert væk i 1½ mdr så søger han opmærksomhed hos mændene i familien, men det er de jo bare glade for

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Sukkermåsen skriver:

Jeg har kun hørt skidt om en model som havde problemer med stellet, men de er taget af market og laves ikke mere.  man kan instille stellet efter barnets vægt så den ikke kommer til at hænge.

det er kun de første 14 dage der er hård, derefter går tiden stærkt vores søn kan vi ikke mærke noget på... eller lidt nå torben har væert væk i 1½ mdr så søger han opmærksomhed hos mændene i familien, men det er de jo bare glade for

det er godt at den lille finder trygheden andre steder ind til far kommer hjem så han ikk lider for meget under det

Anmeld

12. april 2012

Chili

Princesspigen skriver:

spændende, men hvad er jeres begrundelse for det ?  hvis jeg må spørge

Jeg kan bare ikke vente, hihi Og vi er spændte på hvem der har "ret" Han vil have en dreng, men jeg er sikker på der gemmer sig en pige derinde <3

Anmeld

12. april 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Jeg kan bare ikke vente, hihi Og vi er spændte på hvem der har "ret" Han vil have en dreng, men jeg er sikker på der gemmer sig en pige derinde <3

det lyder som hos os..

han mener så godt nok der er 2, en at hvert.. og hvis der kun er 1 hvilke første scanning viste så må det være en dreng..

jeg mener helt bestemt det er en lille pige jeg venter..

min far mener det er en pige og har vædet en tur til barberen med min kæreste om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.