Jeres bedste spareråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

tinasmor

hellemi skriver:

Vi er i gang med vores første PB og jeg er den type der går ned i en butik og siger jeg får (forhåentlig meget snart) brug for alt i baby udstyr, hvad skal jeg have? Det er jo en jungel at finde ud af hvad der er vigitig at få og hvad der bare er gadgets . Så jeg er nok en nem og naiv kunde

Men men men det kunne jo være rart at spare bare lidt, så hvad er jeres bedste spareråd?

Køber i jeres udstyr i Tysklad, bleer i Aldi, på ebay, eller hvad gør i hvis i skal spare lidt.

by the way hvis du ender med to streger og du tæt på fødslen vil købe ting og sager brugt, sælger jeg en masse RIGTIG billigt. F.eks skråstol, badekar indlæg, lift, bæresele, uro osv. osv Har fået de børn jeg skal have så vi skal have tømt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Guldimaven

Mit bedste råd er, at købe barnevogn, puslebord osv brugt! Man kan finde ting der er i så pæn stand som ny, og spare mange penge på dem! :-)

Anmeld

21. april 2012

bette bebs

tinasmor skriver:

by the way hvis du ender med to streger og du tæt på fødslen vil købe ting og sager brugt, sælger jeg en masse RIGTIG billigt. F.eks skråstol, badekar indlæg, lift, bæresele, uro osv. osv Har fået de børn jeg skal have så vi skal have tømt ud

Det holder jeg dig op på... Men skal jo lige  de to streger først  

Anmeld

21. april 2012

Chevro

Hvis du er til nyt - men gerne vil spare. Så tag og forhøre dig i din tætte omgangskreds og evt herinde, hvad man reelt har brug for til at starte med.
Skriv det på en seddel - og tag den med i din nærmeste babysam forretning eller hvor du vil handle, så kan du sige til dem præcis hvad du mangler/skal have, og så købe det på en gang, så sparer du en del penge. Da de kan lave nogle rigtig gode rabatter.

Anmeld

21. april 2012

JJH

Vil sige som mange andre, køb brugt, men tjek prisen med nypris hver gang. alle tingene kommer på tilbud med ca 25% indimellem.

og vent med at få kønnet at vide, det vil skåne din tegnebog for rigtig mange impulskøb.

Anmeld

21. april 2012

Jonatansmor

hellemi skriver:

Vi er i gang med vores første PB og jeg er den type der går ned i en butik og siger jeg får (forhåentlig meget snart) brug for alt i baby udstyr, hvad skal jeg have? Det er jo en jungel at finde ud af hvad der er vigitig at få og hvad der bare er gadgets . Så jeg er nok en nem og naiv kunde

Men men men det kunne jo være rart at spare bare lidt, så hvad er jeres bedste spareråd?

Køber i jeres udstyr i Tysklad, bleer i Aldi, på ebay, eller hvad gør i hvis i skal spare lidt.

Lad være med at købe kasser med de mindste størrelser, drengen kunne være i str 52 (Tror jeg det var) i ca 14 dage og så var det det. Da det gik allerstærkest med væksten, tog det ham lidt under en uge at vokse ud af en tøjstørrelse. Køb når du står og skal bruge, når du skal bruge det. Spild af penge at være på forkant.

Anmeld

21. april 2012

MorDk

Jeg har en søn på 19 mdr. og en mere på vej....

Tænkte at jeg liiige ville komme med nogle spareråd:

• Bleer fra Aldi (bedst i test) fungere optimalt!!
  • Vådservietter uden parfume evt. fra netto til 10kr eller superbrugsen til ca. 7 kr. Der er mellm 50-75 stk i.
  • Skumklude kan også købes for 4-6kr. i aldi. De er bløde og får at spare extra river vi dem halvt over... 
  • Køb ikke for meget babytøj i str. 50 og heller ik 56 medmindre du har en meget lille baby. De vokser hurtigt og man kan hurtigt brænde inde med en del tøj. 
  • Et besøg hos genbrug, mødrehjælpen, Røde kors, Redbarnet er et helt klart et besøg værd. Jeg har sparet RIGTIG mange penge. Har købt, sengetøj, lagner, bodys, sødt tøj også i dyre mærker... til BILLIGE penge. Vi snakker om tøj mellem 15kr.- 40kr. pr. stk. Har også afl. en tøj dernede igen. Samt afl. vores brugte barnevogn + lift dernede. 
  • Køb en MASSE stofbleer. Har brugt dem flittigt. I starten når jeg ammede... når han gylpede. Lavede også en slags "pølse" og lagde i liften i starten for at skærme min søn... Nu bruger jeg dem ved puslebordet og i pusletasken.
  • Vent med at købe sutteflasker til du evt. får brug for den.

Det var nogle af mine råd....

HELD & LYKKE med det 

Anmeld

21. april 2012

frk andreasen

Mettemus skriver:

Husk at butikkerne også har åbent efter baby er født! Jeg var total kontrolfreak og havde et behov for at have ALT klar inden baby kom, med det resultat at vi havde mange ting, som jeg egentligt godt kunne have undværet.

Vi køber bleer i Rema1000. Deres bleer er både astma og allergimærket og sidder fint på vores søn. Men så vidt jeg husker laver de ikke bleer i de helt små str?

der er kommet en new born ble 2-4 kg i rema 1000 til 25 kr for 28 stk brugte jeg til min søn i sin tid  det er i aldi hvor jeg køber bleer der ikke er til new born den serie starter fra 3-6 kg..

Anmeld

21. april 2012

Den kommende far

Jeg synes personligt atbleerne fra Rema er rigtig dårlige (i hvert fald dem til nyfødte). Så hvid du får det på samme måde og hellere vil bruge Libero, så er der mange penge at spare, hvis du køber dem i Kiwi, hvor du får hver 4. Pakke gratis og desuden er pakkerne en del billigere derinde.Libero størrelse 2 koster normalt ca 80 kr, men i Kiwi koster de 59.  

Anmeld

21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er heller ik vild med bleer fra rema. Her har vi brugt dem fra Aldi. Køb skumklude og klip dem over. 

Køb evt tøj på lagersalg, især hvis du går efter mærkevarer.  

En vugge er ik strengt nødvendig. Baby ka sove i liften de første par mdr eller direkte i tremmesengen.

Evt sy baby sengetøj selv.

Køb brugt. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.