Jeres bedste spareråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.901 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. april 2012

bette bebs

Vi er i gang med vores første PB og jeg er den type der går ned i en butik og siger jeg får (forhåentlig meget snart) brug for alt i baby udstyr, hvad skal jeg have? Det er jo en jungel at finde ud af hvad der er vigitig at få og hvad der bare er gadgets . Så jeg er nok en nem og naiv kunde

Men men men det kunne jo være rart at spare bare lidt, så hvad er jeres bedste spareråd?

Køber i jeres udstyr i Tysklad, bleer i Aldi, på ebay, eller hvad gør i hvis i skal spare lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

L&V

hellemi skriver:

Vi er i gang med vores første PB og jeg er den type der går ned i en butik og siger jeg får (forhåentlig meget snart) brug for alt i baby udstyr, hvad skal jeg have? Det er jo en jungel at finde ud af hvad der er vigitig at få og hvad der bare er gadgets . Så jeg er nok en nem og naiv kunde

Men men men det kunne jo være rart at spare bare lidt, så hvad er jeres bedste spareråd?

Køber i jeres udstyr i Tysklad, bleer i Aldi, på ebay, eller hvad gør i hvis i skal spare lidt.

Yeps bleer i aldi, møbler i ikea, køb deres egne mærker i dyner, madresser osv (altså babysams eller hvor du nu køber) lav selv babymad når den tid kommer..

Lån evt. babytøj i de små str hvis du kender nogle med små børn

Anmeld

4. april 2012

L&V

hellemi skriver:

Nåh ja og nu ved jeg jo ikke lige hvordan det er med barnevogn men scandia blev før i tiden lavet på odder fabrikken så det er en go vogn til færre penge

Anmeld

4. april 2012

Weidemann1

Køb når du mangler, man kan alt for hurtigt få samlet en masse sammen der ikke bliver brugt!  

Anmeld

4. april 2012

LR85

For det første behøver du kun 10% af hvad en butik synes du skal have. Spørg herinde, venner og familie så du ik blir taget ved næsen. 

Dernæst, køb bleer i rema1000, de er de billigste og bedste (har lige vundet test i søndagsavisen)

Køb brugt, der findes MASSER lækre ting på den blå avis. 

Anmeld

4. april 2012

Mettemus

Husk at butikkerne også har åbent efter baby er født! Jeg var total kontrolfreak og havde et behov for at have ALT klar inden baby kom, med det resultat at vi havde mange ting, som jeg egentligt godt kunne have undværet.

Vi køber bleer i Rema1000. Deres bleer er både astma og allergimærket og sidder fint på vores søn. Men så vidt jeg husker laver de ikke bleer i de helt små str?

Anmeld

4. april 2012

LilyMarleen

Mettemus skriver:

Husk at butikkerne også har åbent efter baby er født! Jeg var total kontrolfreak og havde et behov for at have ALT klar inden baby kom, med det resultat at vi havde mange ting, som jeg egentligt godt kunne have undværet.

Vi køber bleer i Rema1000. Deres bleer er både astma og allergimærket og sidder fint på vores søn. Men så vidt jeg husker laver de ikke bleer i de helt små str?

Det gør Aldi. 4-6 kg. og de er gode

Anmeld

4. april 2012

Mettefpigen

KØB BRUGT   Ellers så tjek nettet og se forskellen på de forskellige ting f.eks varnevogne.. Vi købte Rikkemai barnevogn med ALT til lige fra pusletaske til madras og sengetøj for 5500 kr.... Og den er SUPER fin!

Og ellers så find de billige butikker Jeg køber hovedsageligt tøj i Kvickley og HM da jeg synes det er billigt og fedt tøj de har derinde Og du kan finde lister til hvad man "skal" bruge når man skal have en lille....

Anmeld

4. april 2012

DenLykkelige

Mettemus skriver:

Rema1000 laver dem også helt ned i nyfødt størrelse Vi brugte dem til vores datter

Anmeld

4. april 2012

bette bebs

Tak for alle jeres svar. Så godt testen af bleer i søndags avisen, deet var faktisk før vi besluttede at gå i gang med PB, men sådan noget husker man jo..

Vil helt sikkert kigge efter brugt, det er i hvert fald min intention lige nu

Ved i om det kan betale sig, at købe barnevogn, seng mv i Tyskland?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.