Fenja09 skriver:
Okay tak for tippet
men jeg tænker bare, at min datter ruller rundt, så ved ikke om det er så optimalt når de gør det? Og hvis det stadig kan bruges selvom de gør det, hvor langt skal den så være fra gulvet, for tænk hvis hun trillede ud over 
Ellers en rigtig god ide 
Kan se at min pige er en måneds tid ældre end din. Hun triller også rundt og er i det hele taget lidt en orm *smiler* Men når gyngen er i bevægelse ligger hun tit bare og nyder det (sådan ser det ihvertfald ud)
Vores gynge hænger cirka 20 cm over gulvet og så har vi lagt et af de der skumgulve (puslespilsgulv/legegulv -ved ikke hvad det hedder) nedenunder så hvis hun skulle falde ville hun falde ned på det. Vi købte det tykkeste de havde i babysam og det virker ok "blødt".
Hun har endnu ikke taget den ud over kanten, men mon ikke det sker en dag, og så tænker jeg hellere de 20 cm hvor vi ved hvad hun lander på end at hun tager den ned fra sofaen

Vores sundhedsplejerske synes det er sådan en god at hun sælger ideen til alle de mødre der gider høre på hende

-har jeg hørt fra et par andre der bor i samme andelsforening som vi gør og som har samme sundhedsplejerske
Anmeld