Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Skidt være med hvordan dine følelser er for SP hvis hun kan hjælpe jer igennem dette her på den bedst mulige måde. I starten af min graviditet da jeg blev tildelt en JM havde jeg sådan lyst til at skifte for kunne virkelig ikke lide hende. Men i slutningen var jeg rigtig glad for hende for hun var jo mega kompetent og dygtig. Og jeg var faktisk lidt ked af at det ikke var hende der var med til min fødsel. Så det kan altså vende når man har samarbejdet et stykke tid. Jeg tænker meget på jer de her dage
Skidt være med hvordan dine følelser er for SP hvis hun kan hjælpe jer igennem dette her på den bedst mulige måde.
I starten af min graviditet da jeg blev tildelt en JM havde jeg sådan lyst til at skifte for kunne virkelig ikke lide hende. Men i slutningen var jeg rigtig glad for hende for hun var jo mega kompetent og dygtig. Og jeg var faktisk lidt ked af at det ikke var hende der var med til min fødsel. Så det kan altså vende når man har samarbejdet et stykke tid.
Jeg tænker meget på jer de her dage
Sådan tænker jeg også...
Er nød til at have en til at 'holde øje' med både mig og lillepigen, har jo kun set hende 1 gang... Og i min verden skal jeg helst se folk an 110 gange for at være sikker på hun er den rigtige..
Jeg havde også den første jm, en ældre dame... Men fik anden gang en af de der speciale jm, der ikke har tidsbegrænsing på hendes konsultationer og kun har med sårbare mødre/gravide...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Frederic skriver: Sådan tænker jeg også... Er nød til at have en til at 'holde øje' med både mig og lillepigen, har jo kun set hende 1 gang... Og i min verden skal jeg helst se folk an 110 gange for at være sikker på hun er den rigtige.. Jeg havde også den første jm, en ældre dame... Men fik anden gang en af de der speciale jm, der ikke har tidsbegrænsing på hendes konsultationer og kun har med sårbare mødre/gravide...
Ja det er godt der kommer en der er 100% obs på jeres situation.
Jeg kan ikke fortælle dig hvor glad jeg er for at I har fået noget ekstra hjælp i den her periode
Mor til Frederic skriver: Tak skal du have... Er nød til at være ærlig og erkende at jeg har et problem ang lillepigen, eller rettere det er ikke lillepigen i sig selv - men mere mig og min fortid.. En kort historie er at jeg har været i pleje fra jeg var 2½-6 år, hvor plejefar var ham der stod for alt mht mig. Incest var en daglig ting og nogle gange flere gange dagligt. Det der er værst og det største problem er at han hver aften skulle vaske mig dernede, hårdt og brutalt - så jeg var ordenlig ren til senere. Han hjemsøger mig stadig flere gange om dagen og nu her hvor vi kører med terapi 2* ugen - ribber det mere op i det. Men jeg har ubevidst holdt mig fra andre piger - babypiger - ble skift - badning osv. Og da jeg fandt ud af at vi venter en pige gik jeg helt ned med flaget; jeg skulle IKKE have en pige... Så kan end ikke kigge på en pige der bliver skiftet eller badet og da slet ikke få mig til at skulle røre en pige dernede. Så der venter en kamp forude...
Tak skal du have...
Er nød til at være ærlig og erkende at jeg har et problem ang lillepigen, eller rettere det er ikke lillepigen i sig selv - men mere mig og min fortid..
En kort historie er at jeg har været i pleje fra jeg var 2½-6 år, hvor plejefar var ham der stod for alt mht mig. Incest var en daglig ting og nogle gange flere gange dagligt. Det der er værst og det største problem er at han hver aften skulle vaske mig dernede, hårdt og brutalt - så jeg var ordenlig ren til senere.
Han hjemsøger mig stadig flere gange om dagen og nu her hvor vi kører med terapi 2* ugen - ribber det mere op i det.
Men jeg har ubevidst holdt mig fra andre piger - babypiger - ble skift - badning osv. Og da jeg fandt ud af at vi venter en pige gik jeg helt ned med flaget; jeg skulle IKKE have en pige... Så kan end ikke kigge på en pige der bliver skiftet eller badet og da slet ikke få mig til at skulle røre en pige dernede. Så der venter en kamp forude...
puha en ubehagelig historie...'
for dig tror det bliver en lang og sej kamp men du virker som en kvinde med styrke så tror nok du skal klare det, du sej og det bliver en sej kamp men tror på du klare det...
her fra og held og lykke
Nettemor skriver: Ja det er godt der kommer en der er 100% obs på jeres situation. Jeg kan ikke fortælle dig hvor glad jeg er for at I har fået noget ekstra hjælp i den her periode
Tak...
Ja det bliver også noget nyt at skulle blive holdt øje med, men alt er for lillepigens skyld - for at hun ikke bliver 'tabt' i dette...
Mor til Frederic skriver: Tak... Ja det bliver også noget nyt at skulle blive holdt øje med, men alt er for lillepigens skyld - for at hun ikke bliver 'tabt' i dette...
Det tror jeg ikke hun gør. Du er så obs på det at det gør hun ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128