13 dage til pks...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

jeg syntes det er godt du får hjælp og du selv ved du skal sparke dig bag i men klart en klap når ned men håber stille og roligt at du kan

og godt du har sådan en god chef der kan sparke dig til lægen når du ikke selv ved

og sikke et billede hvor er han bare DEJLIG  hihihhi og det er ikke sådan med det når han sætter mor og far på arbejde når det hele ryger ud af en

Har fået at vide at det er godt jeg er så ærlig omkring det, så jeg ikke bare for lov at gemme mig... At jeg har fortalt dem hvad der kan ske og hvordan jeg nok vil reagere..

Hader bare at gå til lægen...

Ja han havde vist fundet en plet på tæppet... Ej, men dejlig at det gik hjemad - uanset tøj sæt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Nessie skriver:

Hold da fast hvor er tiden gået hurtigt, nu er det jo lige oppe over

Jeg tror og håber, at det bliver noget andet for dig, når du først står med den lille ny i armene, men det må godt nok være svært at være dig i øjeblikket.

Du må endelig ikke tro at du tager pladsen for en anden. Mente de ikke at du havde behov for støtte, så blev du jo sendt hjem med det samme. Men det er dejligt at der er fokus på dig og at de allerede nu har været så gode til at give støtte, så du forhåbentlig bliver rigtig glad, når du får din lille pige i armene.

HVor er det en forfærdelig barndom du har haft, jeg kan slet ikke beskrive hvad jeg har lyst til at gøre ved din såkaldte "plejefar", det er vist ikke så pænt at skrive ned.
Håber at du får det bearbejdet, så du kan slippe for nogle af dine mareridt, og alle de forfærdelige minder du har.

Jeg vil ønske dig et godt kejsersnit, og et rigtig godt efterfødselsforløb

Ja den er gået hurtigt, det er jo lige om lidt...

Det værste er at ingen kan sige hvordan jeg vil reagere når hun kommer ud, da det er ble skift og badning der er værst - så de andre ting burde jeg kunne... Så længe hun har tøj på, kan jeg klare alt - tror jeg... Og vil klart prøve at amme hende, for også at se om det kan skabe mere bånd til hende.. De er der stadig ikke, så ved der venter meget arbejde forude. Også derfor sp kommer meget ofte i start, for at 'holde øje' med vi ikke mister kontakten og at hun trives. Det har jeg selv bedt om...

Vi arbejder på sagen, men alle de ting var startet på er alle lagt på hylden, da jytte fandt ud af hvor meget magt plejefar stadig. Så der skal arbejds på at få ham stoppet først - inden vi kan arbejde på det andet igen..

Og tak..

Anmeld

4. april 2012

Zeus skriver:

Vil bare lige sende et stort afsted til dig

Og lige et til

Tak skal du have....

Anmeld

4. april 2012

ESV

Mor til Frederic skriver:

er slet ikke klar....

Var lige ude idag og finde en ammepude + jeg fandt et sødt sæt 'kørehjem' sæt til hende...

Hvis hun ligner sin storebror skal vi nok have en del 'kørehjem' sæt, da han var en gylper og efter 5 sæt - endte det med at han kom hjem i nattøj...

Min terapeut jytte, er klar til at træde til på barsels afd også, det giver en hvis ro at hun er der - så hun kan hjælpe/støtte psykisk.

Vil få alle de dage på barsels afd vi har behov for, min special jm mener at der skal vi nok være en uges tid. Og når jeg er klar, så kommer vi på storken..

Sp har vi snakket med herhjemme fra og hun kommer en af de første dage også, for lige at tjekke op på hvordan det går. Da hun jo kommer meget på banen herhjemme, det første laange stykke tid.

Smerter er der stadig mange af, da hun leger benpres på mine højre ribben - sort set konstant.

13 dage?!?!?!?! Jeg syntes lige du har offentlig gjort din graviditet.. Men hvor er det skønt at de tager sig så god tid til at tilgodese netop dine behov.

Anmeld

4. april 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

Har fået at vide at det er godt jeg er så ærlig omkring det, så jeg ikke bare for lov at gemme mig... At jeg har fortalt dem hvad der kan ske og hvordan jeg nok vil reagere..

Hader bare at gå til lægen...

Ja han havde vist fundet en plet på tæppet... Ej, men dejlig at det gik hjemad - uanset tøj sæt...

Jaaa det syntes jeg også er godt så du kan få den hjælp du har behov for

ihihihih dejligt turen hjem gik godt så

Anmeld

4. april 2012

ESV skriver:

13 dage?!?!?!?! Jeg syntes lige du har offentlig gjort din graviditet.. Men hvor er det skønt at de tager sig så god tid til at tilgodese netop dine behov.

idag er det så 12 dage....

Ja... det er dejligt..

Anmeld

4. april 2012

Kløver

Hvor dejligt at se nyt fra dig, kan jo være vi mødes dernede
Håber du når at blive klar, men kender bestemt godt - ikke klar endnu- følelsen
Det er dejligt at høre, du får masser af hjælp, og ikke vil blive presset hjem, efter kort tid. Håber det hele kan give dig den bedst mulige oplevelse
Synes også det er så flot, du selv er obs på det hele og beder om hjælpen, viser hvor langt du alligevel er, vær stolt af dig selv, det har du god grund til

Alle de bedste tanker herfra

Anmeld

5. april 2012

Maja84 skriver:

Hvor dejligt at se nyt fra dig, kan jo være vi mødes dernede
Håber du når at blive klar, men kender bestemt godt - ikke klar endnu- følelsen
Det er dejligt at høre, du får masser af hjælp, og ikke vil blive presset hjem, efter kort tid. Håber det hele kan give dig den bedst mulige oplevelse
Synes også det er så flot, du selv er obs på det hele og beder om hjælpen, viser hvor langt du alligevel er, vær stolt af dig selv, det har du god grund til

Alle de bedste tanker herfra

Ja det kan være hyggeligt...

Frederic's bedste ven's mor fra dp og nu i bh, bliver nok også sat igang her den 18 april...

Dejlig med hjælp, ved jeg for brug for det - for at lillepigen ikke går tabt i dette...

Og tak....

Anmeld

5. april 2012

Nettemor

Ja det er jo liiige om lidt.

Hvor er det dejligt at vide at du får al den hjælp du overhovedet kan få.  Og glem den følelse med at du skal skynde dig ud af klappen for at gi plads til en anden. De vigtigste her er dig og din familie. BASTA!  Nu gælder det om at det kommer til at fungere for jer.

Glæder Frederic sig?

for at når du sidder med din lille pige i armene så kommer det meget nemmere end du har turde håbe. 

Anmeld

5. april 2012

babymus77

Sender dig et kæmpe knus!!! Og ønske om en rigtig god fødsel!!! Jeg er sikker på, når først du har din prinsesse i armene , og får hjælpen så skal du nokVinde kampen, over det SV.. Som behandlede dig sådan!!!!! Husk jeg jo er fra Fredericia , hvis du kommer til at kede dig;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.