13 dage til pks...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2012

Mor til Frederic og Freya

er slet ikke klar....

Var lige ude idag og finde en ammepude + jeg fandt et sødt sæt 'kørehjem' sæt til hende...

Hvis hun ligner sin storebror skal vi nok have en del 'kørehjem' sæt, da han var en gylper og efter 5 sæt - endte det med at han kom hjem i nattøj...

Min terapeut jytte, er klar til at træde til på barsels afd også, det giver en hvis ro at hun er der - så hun kan hjælpe/støtte psykisk.

Vil få alle de dage på barsels afd vi har behov for, min special jm mener at der skal vi nok være en uges tid. Og når jeg er klar, så kommer vi på storken..

Sp har vi snakket med herhjemme fra og hun kommer en af de første dage også, for lige at tjekke op på hvordan det går. Da hun jo kommer meget på banen herhjemme, det første laange stykke tid.

Smerter er der stadig mange af, da hun leger benpres på mine højre ribben - sort set konstant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

B&J

hold da helt op søde det er jo lige om lidt....

men hvor er jeg bare super glad for i får så meget støtte og hjælp

og hihihhihihi jaa du skal vist have en del kørehjem dragter så hvis hun ligner frederic hihihihi

Anmeld

3. april 2012

B&J skriver:

hold da helt op søde det er jo lige om lidt....

men hvor er jeg bare super glad for i får så meget støtte og hjælp

og hihihhihihi jaa du skal vist have en del kørehjem dragter så hvis hun ligner frederic hihihihi

Ja det er virkelig helt underligt at tænke på, heldigvis har manden også lang påske ferie - så vi der kan hygge med og om frederic + få det sidste færdigt..

Er også glad for det på langt de fleste punkter, men samtidig føler jeg også at jeg tager plads for én der måske har mere behov for den stue end mig... Sådan tænker jeg altid også når jeg endelig går til egen læge; ih nu tager jeg igen en plads for en der har mere behov for det end mig.. På trods af at jeg måske er ved læge 1-2 gange om året..

Men ved det bliver en laang sej kamp når hun først er ude.. Plejefar har stadig alt for meget magt og kan stadig vågne om natten, fuldstændig i panik og med en følelse af at han står der igen med sin hånd over min mund og hvisker; jeg skal være stille og at han altid være der..

Ja, vi havde tøj hængende på stuen og vasked det i hånden. Så da han var kommet i det 5 sæt og ruben havde pakket bilen, ja så kom der lige en omgang til. Så han måtte ned i bil efter et sæt og det blev nattøjet..

Anmeld

3. april 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

Ja det er virkelig helt underligt at tænke på, heldigvis har manden også lang påske ferie - så vi der kan hygge med og om frederic + få det sidste færdigt..

Er også glad for det på langt de fleste punkter, men samtidig føler jeg også at jeg tager plads for én der måske har mere behov for den stue end mig... Sådan tænker jeg altid også når jeg endelig går til egen læge; ih nu tager jeg igen en plads for en der har mere behov for det end mig.. På trods af at jeg måske er ved læge 1-2 gange om året..

Men ved det bliver en laang sej kamp når hun først er ude.. Plejefar har stadig alt for meget magt og kan stadig vågne om natten, fuldstændig i panik og med en følelse af at han står der igen med sin hånd over min mund og hvisker; jeg skal være stille og at han altid være der..

Ja, vi havde tøj hængende på stuen og vasked det i hånden. Så da han var kommet i det 5 sæt og ruben havde pakket bilen, ja så kom der lige en omgang til. Så han måtte ned i bil efter et sæt og det blev nattøjet..

sådan har jeg det også føler også altid jeg tager en plads for en anden ihh så træls..

og puhh ja det er ikke en god oplevelse du har været igennem og syntes virkelig fuldt ud du fortjener alt den støtte du kan få og det får du

hihihihhiih det ville jeg virkelig gerne have set med alt det tøj også til sidst i nattøjet

Anmeld

3. april 2012

B&J skriver:

sådan har jeg det også føler også altid jeg tager en plads for en anden ihh så træls..

og puhh ja det er ikke en god oplevelse du har været igennem og syntes virkelig fuldt ud du fortjener alt den støtte du kan få og det får du

hihihihhiih det ville jeg virkelig gerne have set med alt det tøj også til sidst i nattøjet

Ja det er virkelig træls at have det sådan... Tror jeg her i vinter/efterår havde hostet i 3 mdr, hvor min chef sagde at nu skulle jeg tage til lægen... hvor jeg konstant sagde; det går over lige om snart..

Er ihvertfald glad for at jeg har en sygeplejeske til de første mange ble skift, for aner ikke om jeg overhovedet kan stå ved siden af til at starte med... Men ved også jeg skal sparke mig selv bagi konstant for at komme derhen og evt bare holde hende i hånden...

Da jm snakked om hvordan det var at skulle vaske en pige dernede, gik der en klap ned og var klar til at gå... Får det simpelthen dårligt både fysisk og psykisk..

Billed... Heldigvis er det lidt skjult af hans jakke...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

er slet ikke klar....

Var lige ude idag og finde en ammepude + jeg fandt et sødt sæt 'kørehjem' sæt til hende...

Hvis hun ligner sin storebror skal vi nok have en del 'kørehjem' sæt, da han var en gylper og efter 5 sæt - endte det med at han kom hjem i nattøj...

Min terapeut jytte, er klar til at træde til på barsels afd også, det giver en hvis ro at hun er der - så hun kan hjælpe/støtte psykisk.

Vil få alle de dage på barsels afd vi har behov for, min special jm mener at der skal vi nok være en uges tid. Og når jeg er klar, så kommer vi på storken..

Sp har vi snakket med herhjemme fra og hun kommer en af de første dage også, for lige at tjekke op på hvordan det går. Da hun jo kommer meget på banen herhjemme, det første laange stykke tid.

Smerter er der stadig mange af, da hun leger benpres på mine højre ribben - sort set konstant.

Wow, det er jo lige om lidt i bliver forældre igen 

Det er super godt at du får så meget støtte, når du har brug for det 

Anmeld

3. april 2012

Babymor2010 skriver:

Wow, det er jo lige om lidt i bliver forældre igen 

Det er super godt at du får så meget støtte, når du har brug for det 

Ja det er så..

Og tak, det er rigtig dejlig at vide at der er hjælp..

Anmeld

3. april 2012

B&J

Ja det er virkelig træls at have det sådan... Tror jeg her i vinter/efterår havde hostet i 3 mdr, hvor min chef sagde at nu skulle jeg tage til lægen... hvor jeg konstant sagde; det går over lige om snart..

Er ihvertfald glad for at jeg har en sygeplejeske til de første mange ble skift, for aner ikke om jeg overhovedet kan stå ved siden af til at starte med... Men ved også jeg skal sparke mig selv bagi konstant for at komme derhen og evt bare holde hende i hånden...

Da jm snakked om hvordan det var at skulle vaske en pige dernede, gik der en klap ned og var klar til at gå... Får det simpelthen dårligt både fysisk og psykisk..

Billed... Heldigvis er det lidt skjult af hans jakke...

jeg syntes det er godt du får hjælp og du selv ved du skal sparke dig bag i men klart en klap når ned men håber stille og roligt at du kan

og godt du har sådan en god chef der kan sparke dig til lægen når du ikke selv ved

og sikke et billede hvor er han bare DEJLIG  hihihhi og det er ikke sådan med det når han sætter mor og far på arbejde når det hele ryger ud af en

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Hold da fast hvor er tiden gået hurtigt, nu er det jo lige oppe over

Jeg tror og håber, at det bliver noget andet for dig, når du først står med den lille ny i armene, men det må godt nok være svært at være dig i øjeblikket.

Du må endelig ikke tro at du tager pladsen for en anden. Mente de ikke at du havde behov for støtte, så blev du jo sendt hjem med det samme. Men det er dejligt at der er fokus på dig og at de allerede nu har været så gode til at give støtte, så du forhåbentlig bliver rigtig glad, når du får din lille pige i armene.

HVor er det en forfærdelig barndom du har haft, jeg kan slet ikke beskrive hvad jeg har lyst til at gøre ved din såkaldte "plejefar", det er vist ikke så pænt at skrive ned.
Håber at du får det bearbejdet, så du kan slippe for nogle af dine mareridt, og alle de forfærdelige minder du har.

Jeg vil ønske dig et godt kejsersnit, og et rigtig godt efterfødselsforløb

Anmeld

3. april 2012

Zeus

Vil bare lige sende et stort afsted til dig

Og lige et til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.