13 dage til pks...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

FogL

Hold da op - synes lige du fortalte du var gravid - er det allerede snart?! Crazy! 

Held og lykke med det, anyways, er sikker på det nok skal gå godt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Mor til Frederic og Freya

Nettemor skriver:

Ja det er jo liiige om lidt.

Hvor er det dejligt at vide at du får al den hjælp du overhovedet kan få.  Og glem den følelse med at du skal skynde dig ud af klappen for at gi plads til en anden. De vigtigste her er dig og din familie. BASTA!  Nu gælder det om at det kommer til at fungere for jer.

Glæder Frederic sig?

for at når du sidder med din lille pige i armene så kommer det meget nemmere end du har turde håbe. 

Ih, idag er der kun 10 dage tilbage...

Kan hun ikke bare lige vente ½ år endnu med at komme ud? Det værste er at jeg ikke selv ved hvordan jeg reagere når hun først er ude og det hader jeg... Er jo lidt af et kontrol menneske når det gælder mig selv og skal helst have styr på mig...

Alt det tænken og dårlig nattesøvn tærer godt nok helt vildt... Så er glad for at frederic og jeg kan sove til middag...

Er meget spændt på amningen, har sagt at det er det jeg vil - da det også er det bedste for hende og vores forhåbenlig spirende bånd. Men igen er jeg bange for at det ikke kommer til at fungere, fordi jeg ikke har de følelser endnu..

Ja, frederic har glædet sig fra 1. dag - så det bliver spændende at se når hun først er ude... Han er jo vant til at mærke hende i min mave, så han ved der er en lillesøster derinde - der meget snart gerne må komme ud og lege med hende...

Anmeld

6. april 2012

babymus77 skriver:

Sender dig et kæmpe knus!!! Og ønske om en rigtig god fødsel!!! Jeg er sikker på, når først du har din prinsesse i armene , og får hjælpen så skal du nokVinde kampen, over det SV.. Som behandlede dig sådan!!!!! Husk jeg jo er fra Fredericia , hvis du kommer til at kede dig;-)

tak...

Det hele skal nok komme til at gå, ting tager bare tid...

Du skal være velkommen herude, sikker på jeg kommer til at mangle nogle at være sammen med end sp og terapi hver uge..

Anmeld

6. april 2012

ciepige skriver:

Hold da op - synes lige du fortalte du var gravid - er det allerede snart?! Crazy! 

Held og lykke med det, anyways, er sikker på det nok skal gå godt  

jah.. 10 dage er der tilbage idag...

Og tak...

Anmeld

6. april 2012

Nettemor

Mor til Frederic skriver:

Ih, idag er der kun 10 dage tilbage...

Kan hun ikke bare lige vente ½ år endnu med at komme ud? Det værste er at jeg ikke selv ved hvordan jeg reagere når hun først er ude og det hader jeg... Er jo lidt af et kontrol menneske når det gælder mig selv og skal helst have styr på mig...

Alt det tænken og dårlig nattesøvn tærer godt nok helt vildt... Så er glad for at frederic og jeg kan sove til middag...

Er meget spændt på amningen, har sagt at det er det jeg vil - da det også er det bedste for hende og vores forhåbenlig spirende bånd. Men igen er jeg bange for at det ikke kommer til at fungere, fordi jeg ikke har de følelser endnu..

Ja, frederic har glædet sig fra 1. dag - så det bliver spændende at se når hun først er ude... Han er jo vant til at mærke hende i min mave, så han ved der er en lillesøster derinde - der meget snart gerne må komme ud og lege med hende...

Tror du det ville være meget bedre om et halvt år? Jeg er bange for at du stadig ikke ville være 100% klar og du ville stadig ikke vide hvordan du reagere  Men jeg kan godt forstå du har det svært ved det. Det kan jo faktisk gå begge veje.  for den positive.

Jeg syns du er så sej at du tager hånd om det her og ikke bare prøver at skubbe det i baggrunden. Og jeg syns det er flot du har bedt SP om at holde ekstra øje med dig. Uanset hvad så er du en super god mor!

Ja det bliver godt nok spændende hvad han siger til det når hun kommer ud til ham. Og han skal forholde sig til noget lidt andet en noget der bevæger sig i mors mave..

Anmeld

7. april 2012

Jonatansmor

er slet ikke klar....

Var lige ude idag og finde en ammepude + jeg fandt et sødt sæt 'kørehjem' sæt til hende...

Hvis hun ligner sin storebror skal vi nok have en del 'kørehjem' sæt, da han var en gylper og efter 5 sæt - endte det med at han kom hjem i nattøj...

Min terapeut jytte, er klar til at træde til på barsels afd også, det giver en hvis ro at hun er der - så hun kan hjælpe/støtte psykisk.

Vil få alle de dage på barsels afd vi har behov for, min special jm mener at der skal vi nok være en uges tid. Og når jeg er klar, så kommer vi på storken..

Sp har vi snakket med herhjemme fra og hun kommer en af de første dage også, for lige at tjekke op på hvordan det går. Da hun jo kommer meget på banen herhjemme, det første laange stykke tid.

Smerter er der stadig mange af, da hun leger benpres på mine højre ribben - sort set konstant.

Du er pissesej at du har bedt om støtte. At du anerkender dine problemer og kæmper for ikke at gøre det til dine børns, er en smuk og værdig kamp. Jeg er imponeret over dig, dine valg. Jeg ved selv hvor uoverkommeligt det kan være, bare at sende et nødblus derud i intetheden.

Held og lykke, jeg sender dig alt godt håb og god energi.

Anmeld

7. april 2012

Nettemor skriver:

Tror du det ville være meget bedre om et halvt år? Jeg er bange for at du stadig ikke ville være 100% klar og du ville stadig ikke vide hvordan du reagere  Men jeg kan godt forstå du har det svært ved det. Det kan jo faktisk gå begge veje.  for den positive.

Jeg syns du er så sej at du tager hånd om det her og ikke bare prøver at skubbe det i baggrunden. Og jeg syns det er flot du har bedt SP om at holde ekstra øje med dig. Uanset hvad så er du en super god mor!

Ja det bliver godt nok spændende hvad han siger til det når hun kommer ud til ham. Og han skal forholde sig til noget lidt andet en noget der bevæger sig i mors mave..

Nej nok ikke, men så ville jeg/ vi have nået lidt mere terapi inden hun kommer ud...

Ja, hun er godt nok ikke min kop te hende sp, men det skal nok gå.. Hun er langt bedre til at se signalerne end jeg er, så at vi kan tage tingene i opløbet...

Anmeld

7. april 2012

tulle09

Har nu læst alle de her spændende opslag.. du lyder som en kvinde der ved hva du vil og tror nok du skal klare det,  og hatten af for du er så hudløs ærlig  du for sej...

men så efter alt det bliver jeg også rigtig nysgerrig for hvad der kan være skyld i sådan en sej og ærlig kvinde kan være så bekymret. læste at der stod "plejefar" et par gange.

Hvad er der dog sket..

men entil dig og en masse held og lykke

Anmeld

8. april 2012

Nettemor

Nej nok ikke, men så ville jeg/ vi have nået lidt mere terapi inden hun kommer ud...

Ja, hun er godt nok ikke min kop te hende sp, men det skal nok gå.. Hun er langt bedre til at se signalerne end jeg er, så at vi kan tage tingene i opløbet...

Skidt være med hvordan dine følelser er for SP hvis hun kan hjælpe jer igennem dette her på den bedst mulige måde.

I starten af min graviditet da jeg blev tildelt en JM havde jeg sådan lyst til at skifte for kunne virkelig ikke lide hende. Men i slutningen var jeg rigtig glad for hende for hun var jo mega kompetent og dygtig. Og jeg var faktisk lidt ked af at det ikke var hende der var med til min fødsel. Så det kan altså vende når man har samarbejdet et stykke tid.

Jeg tænker meget på jer de her dage

Anmeld

8. april 2012

tulle09 skriver:

Har nu læst alle de her spændende opslag.. du lyder som en kvinde der ved hva du vil og tror nok du skal klare det,  og hatten af for du er så hudløs ærlig  du for sej...

men så efter alt det bliver jeg også rigtig nysgerrig for hvad der kan være skyld i sådan en sej og ærlig kvinde kan være så bekymret. læste at der stod "plejefar" et par gange.

Hvad er der dog sket..

men entil dig og en masse held og lykke

Tak skal du have...

Er nød til at være ærlig og erkende at jeg har et problem ang lillepigen, eller rettere det er ikke lillepigen i sig selv - men mere mig og min fortid..

En kort historie er at jeg har været i pleje fra jeg var 2½-6 år, hvor plejefar var ham der stod for alt mht mig. Incest var en daglig ting og nogle gange flere gange dagligt. Det der er værst og det største problem er at han hver aften skulle vaske mig dernede, hårdt og brutalt - så jeg var ordenlig ren til senere.

Han hjemsøger mig stadig flere gange om dagen og nu her hvor vi kører med terapi 2* ugen - ribber det mere op i det.

Men jeg har ubevidst holdt mig fra andre piger - babypiger - ble skift - badning osv. Og da jeg fandt ud af at vi venter en pige gik jeg helt ned med flaget; jeg skulle IKKE have en pige... Så kan end ikke kigge på en pige der bliver skiftet eller badet og da slet ikke få mig til at skulle røre en pige dernede. Så der venter en kamp forude...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.