Nettemor skriver:
Ja det er jo liiige om lidt.
Hvor er det dejligt at vide at du får al den hjælp du overhovedet kan få.
Og glem den følelse med at du skal skynde dig ud af klappen for at gi plads til en anden. De vigtigste her er dig og din familie. BASTA! Nu gælder det om at det kommer til at fungere for jer.
Glæder Frederic sig? 

for at når du sidder med din lille pige i armene så kommer det meget nemmere end du har turde håbe.

Ih, idag er der kun 10 dage tilbage...
Kan hun ikke bare lige vente ½ år endnu med at komme ud? Det værste er at jeg ikke selv ved hvordan jeg reagere når hun først er ude og det hader jeg... Er jo lidt af et kontrol menneske når det gælder mig selv og skal helst have styr på mig...
Alt det tænken og dårlig nattesøvn tærer godt nok helt vildt... Så er glad for at frederic og jeg kan sove til middag...
Er meget spændt på amningen, har sagt at det er det jeg vil - da det også er det bedste for hende og vores forhåbenlig spirende bånd. Men igen er jeg bange for at det ikke kommer til at fungere, fordi jeg ikke har de følelser endnu..
Ja, frederic har glædet sig fra 1. dag - så det bliver spændende at se når hun først er ude... Han er jo vant til at mærke hende i min mave, så han ved der er en lillesøster derinde - der meget snart gerne må komme ud og lege med hende...
Anmeld