Yes dukan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

super, men hvad er det??

Kan jeg egentlig ikke forklare dig :/ det minder om noget melprodukt-agtigt men er faktisk ikke sikker på hvorfor det skal indtages :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

An&Jo

Carl-Emil's mor skriver:

Kan jeg egentlig ikke forklare dig :/ det minder om noget melprodukt-agtigt men er faktisk ikke sikker på hvorfor det skal indtages :/

okay.. overvejer at prøve den her kur for at fange de sidste 5-7 kg, er nemlig gået ret meget i stå.. :/

Anmeld

3. april 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

okay.. overvejer at prøve den her kur for at fange de sidste 5-7 kg, er nemlig gået ret meget i stå.. :/

Kender kun positivt til den og der er jo intet galt i at prøve

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

Carl-Emil's mor skriver:

Kender kun positivt til den og der er jo intet galt i at prøve

nej jeg må forsøge mig med den.. tak for dine svar..

Anmeld

3. april 2012

bullerbassen

ønskebarn74 skriver:

Det er en protein/lav kuldhydrat kur med intervaller der booster forbrændingen... Og derfor taber man sig hurtigt uden at sulte sig selv.. Man er tværtimod mæt, for der er ingen kcalorie begrænsninger om dagen..

Her er linket til hjemmesiden hvor du kan læse nærmere:

http://dukanslankekur.dk/slankeopskrifter/

Mange tak , det må jeg lige kikke på Trænger til nået der kan sætte skub bagi

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

An&Jo skriver:

hvad er havreklid, og hvor kan det købes??

i superbedst er de billigst.. har ikke set dem andre steder ellers end i helsekostbutikker..

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

An&Jo skriver:

super, men hvad er det??

Klid er det yderste af kornet.. At det skal være havre er fordi det også sænker kolestorol i blodet og i optagelsen af det i den mad man spiser. Det sunde, det giver mæthed og holder maven igang.. Jeg har lagt en fantastisk opskrift ind på müsli lavet af det.. Og når man laver kyllinge frikadeller på kuren, kan man bruge det...  

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

Carl-Emil's mor skriver:

Klid er det yderste af kornet.. At det skal være havre er fordi det også sænker kolestorol i blodet og i optagelsen af det i den mad man spiser. Det sunde, det giver mæthed og holder maven igang.. Jeg har lagt en fantastisk opskrift ind på müsli lavet af det.. Og når man laver kyllinge frikadeller på kuren, kan man bruge det... 

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Super flot

Har selv tænkt på at prøve kuren, men har rygrad som en regnorm, så det er foreløbig kun blevet til tanken

Men kunne da godt være man skulle prøve at tage sig sammen og få prøvet den kur

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

os2 skriver:

Vildt fedt tillykke med det.

1000 tak sødeste!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.