Yes dukan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

Hmm må prøve igen så

og jeg bruger sukrin i stedet som sødemiddel.. Det funker som sukker og kan karamelisere også..

Den kan du bruge til at lave crunch müsli af din havreklid også og til kage.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

den med eddikke..

og så ved kun 75grader og den lange bagetid..

ok jeg bruger sukrin i stedet som sødemiddel.. Det funker som sukker og kan karamelisere også..

Sukrin kender jeg ikke?

Vi har lige købt en bøtte perfect fit -må prøve med det så, kommer med en melding senere

Vi lavede forresten rabarberkompot med vanillecreme den anden dag -det var max lækkert

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

Sukrin kender jeg ikke?

Vi har lige købt en bøtte perfect fit -må prøve med det så, kommer med en melding senere

Vi lavede forresten rabarberkompot med vanillecreme den anden dag -det var max lækkert

sukrin er det der er nærmest sukker.. Du kan få det her:

www.netspiren.dk Her kan du også få den fedtfattige kakao, ægte vanillie pulver lakridspulver og gojibær..

Anmeld

3. april 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

sukrin er det der er nærmest sukker.. Du kan få det her:

www.netspiren.dk Her kan du også få den fedtfattige kakao, ægte vanillie pulver lakridspulver og gojibær..

Anmeld

3. april 2012

Nessie

quindelist skriver:

Vi er flere herinde der er igang med Dukan så masser af muligheder for at hente rygradsstøtte

He he, ja nu må jeg jo så snart tage mig sammen og komme i gang

Anmeld

3. april 2012

quindelist

Nessie skriver:

He he, ja nu må jeg jo så snart tage mig sammen og komme i gang

Vi startede i en weekend så vi lige havde et par dage i ro og mag herhjemme til lige at finde ud af hvordan det hele hænger sammen. Det kan anbefales

Anmeld

3. april 2012

quindelist

quindelist skriver:

Sukrin kender jeg ikke?

Hvordan ved man at marengs er færdige?? skal de være hårde eller bliver de først det når de er kommet ud af ovnen, eller er det når de slipper papiret eller er det på et eller andet magisk tidspunkt der ikke er til at forudse?? (er ingen ørn i et køkken)

Anmeld

3. april 2012

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

Efter 8 dage hoppede jeg på vægten, har tabt 3,2kg... VILDT SEJT!!!!

Ej hvor er du sej 

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er du sej 

og super glad!!!! 1000 tak søde!!!!!

Anmeld

3. april 2012

livhemdrup

Se jeg vil jo rigtig gerne tabe mig også og dyrker motion og alting men sker bare ik ret meget så tror jeg hopper med her. Er der en der vil beskrive her hvordan en dag ser ud når man starter med hensyn til mad???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.