han sover ikke ret meget. Overstimulering/ ondt i maven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Vidunderligeunger

Line&Liam&Milan skriver:

Vi har jo haft snakken i telefonen

Men altså, amning giver bøvl, og man er altid i tvivl, fordi man ikke kan måle hvad den lille spiser, og man kan jo ikke "se" hvad der er i brysterne, men når han tager godt på, så tror jeg nu altså stadig din mælk er rigtig fin!
Som du ved bøvlede jeg med amning i 7 mdr, fordi jeg nægtede at give op anden gang...

Vi har jo så fundet ud af at det aldrig havde noget med mælken at gøre, men at han havde noget i klemme i nakken, det fiksede kiropraktoren (Her kan anbefales Bettina Miltersen i holstebro) . Kombineret med at Milan var en sensitivt barn og ikke kunne bære mange indtryk på en gang, måske Oskar også er det?

Hvis du synes han bøvler med maven, og samtidig ikke finder ro, så ville jeg tage et smut forbi kiropraktoren.

Selvom han skulle være sensitiv, er det sjældent deres søskende der står til regnskab, for det "påstyr" er de vandt til fra mavsen af.

Skærm ham lidt, gå med ham i viklen, besøg kiropraktoren og få evt. SP ud til kontrol vejning og snak om aff

Det var lige mit skrevne besyv

vi skal forresten til zoneterapeut tirsdag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

kan ikk sige så meget mere...

I cheer for you

Anmeld

3. april 2012

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

vi skal forresten til zoneterapeut tirsdag..

God ide! De skulle også være rigtig gode til avs i mavsen bejser

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

Line&Liam&Milan skriver:

God ide! De skulle også være rigtig gode til avs i mavsen bejser

netop. men hvad f***** gjorde du med milan når der f.eks var ferie og ,orten jobbede? hang ud hos din mor i 7 dage :O?? jeg har sendt Alberte ud til mine forældre et par dage nu jesper er afsted..

Anmeld

3. april 2012

anynom

MAJ*MOR skriver:

ham her tog 500 gram på fra han var 7 dage til han blev 14 dage.. altså mente sp a der var rigelig med næring

tak for svaret

De første 14 dage tog Isabel også det på hun skulle - men så holdt det op. Jo ældre de bliver jo mere mad skal de jo have.

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

JulieWH skriver:

De første 14 dage tog Isabel også det på hun skulle - men så holdt det op. Jo ældre de bliver jo mere mad skal de jo have.

øv øv øv.. kunne godt lyde til det er det. jeg er gået i ammecamp nu. håber det virker!!

Anmeld

3. april 2012

anynom

MAJ*MOR skriver:

øv øv øv.. kunne godt lyde til det er det. jeg er gået i ammecamp nu. håber det virker!!

Krydser fingre

Men synes stadig du skal kontakte din SP efter påske og få en kontrolvejning - der kan jo også være andet galt.

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

JulieWH skriver:

Krydser fingre

Men synes stadig du skal kontakte din SP efter påske og få en kontrolvejning - der kan jo også være andet galt.

det har jeg bestemt også tænkt mig... eller veje ham selv et sted, hvis man kan det..

Anmeld

3. april 2012

anynom

MAJ*MOR skriver:

det har jeg bestemt også tænkt mig... eller veje ham selv et sted, hvis man kan det..

Du kan veje ham på en almindelig badevægt - du vejer dig selv først og derefter dig selv med ham på armen (hvor han er nøgen selvfølgelig). Selvom vægten måske viser forkert ved en "normal" vejning, så vil differencen (som er hans vægt) altid passe. Bare vær obs på, at du har det samme tøj på osv som da du vejede dig selv.

Anmeld

3. april 2012

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

FFiFor

netop. men hvad f***** gjorde du med milan når der f.eks var ferie og ,orten jobbede? hang ud hos din mor i 7 dage :O?? jeg har sendt Alberte ud til mine forældre et par dage nu jesper er afsted..

For det meste hos mor ja, eller playdates hvor liam kunne lege mens jeg fik "fred" med Milan, på den måde kunne han være en fræk 1,5 årig, og Milan kunne få ro ;-) ( har ferie hele næste uge, skulle du få brug for lidt selvskab eller ro ;-) )
Det var en hård tid, men da han var ca 3 mdr gik det hele faktisk på rutinen og Liam havde vænnet sig til ham og omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.