han sover ikke ret meget. Overstimulering/ ondt i maven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

L&V

MAJ*MOR skriver:

ja netop.. vi prøver med svøb!!

Ja prøv det også måske en flaske inden hans lur og natten, så har du nok os mere overskud til at amme hvis i begge får lidt hvile Det lyder nemlig rigtig meget som da Laura var bette og ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Vidunderligeunger

Skouboe skriver:

En stofble ved/over hovedet er noget af det bedste du kan gøre ved ham - Det giver en fantastisk tryghed og ro og det hjælper rigtigt meget ved overstimulering. Bare sørg for at det er en almindelig stofble, og ikke noget tungere.

(barn på armen derfor kort svar)

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

Musen5 skriver:

Jeg tænker lidt om hans frustationer bunder i at der måske ikke længere er næring nok? Om det ikke løber hurtigt nok og om han evt har for kort tungebånd?.

Det sidste burde nok have haft indvirken før oxo, men det var bare en tanke. Jeg ved ikke hvad har vejer nu ell ved fødslen, men det lyder gevaldigt som begge mine drenge. De blev født med en kampvægt på hhv 4700 og 4900 og de tabte sig en del dell inden de vi tog hjem fra sygehuset. De var så sultne at jeg endte med at smide flasker i hovedet på dem fordi de blev SÅ frustrerede over at det ikke gik hurtigt nok. Det var som sådan ikke fordi der ikke var nok, men det gik bare ikke hurtigt nok til dem.

og så tænkte jeg bare at f... det. Måltiderne skal være hyggelige og ikk en kamp. At det så betød at jeg måtte ofre amningen... tja..

Han kan oxo meget vel være overstimuleret. Jeg har prøvet det med Leah. Hendes ældre søskede på 9 og 4 har intet problem med at lade hende være især når de kan se at hun er træt. Gabriel på 2½ kan desværre slet ikke forstå at han skal være stille en gang i mellem fordi hun skal sove ell at han ikk liiige skal stikke hovedet ned til hende.
Og fred være med det. Han skal da oxo ha lov til at være her. Og så må man tage lidt overstimulering med i ny og næ

/Mette

næring nok ved jeg desværre ikke.. men burde der ikke være det? mener det er jo naturen, at man skal amme?

jeg synes stadigvæk det er tidligt at gi op.. det er vel stadig opstart her kun 19 dage efter fødslen?

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

Nessie skriver:

Ja, det er da i hvert fald mere end hvad mine gjorde til sidst.

Der er næsten ikke andet for end at blive ved at amme, og så prøve at give ham så meget ro som overhovedet muligt.

Den store er vel også afsted nogle timer om dagen, så er der jo da lidt ro dér

jeg har sendt storesøster på miniferie hos sin mormor og morfar et par dage, så kan lillebror og mor amme døgnet rundt og så må vi se hvad det bringer farmand kommer først hjem i næste uge så der er RO nu

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

Månsson skriver:

Ja prøv det også måske en flaske inden hans lur og natten, så har du nok os mere overskud til at amme hvis i begge får lidt hvile Det lyder nemlig rigtig meget som da Laura var bette og ny

han får lige lov at spise når det passer ham det næste døgns tid,

Anmeld

3. april 2012

Nessie

MAJ*MOR skriver:

jeg har sendt storesøster på miniferie hos sin mormor og morfar et par dage, så kan lillebror og mor amme døgnet rundt og så må vi se hvad det bringer farmand kommer først hjem i næste uge så der er RO nu

Så håber jeg for jer, at det hjælper, og at det bare var ro lillebror trængte til

Anmeld

3. april 2012

L&V

MAJ*MOR skriver:

han får lige lov at spise når det passer ham det næste døgns tid,

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

Nessie skriver:

Så håber jeg for jer, at det hjælper, og at det bare var ro lillebror trængte til

han nyder det hvert fald.. han har lige spist af to gange siden kl. 17 med 20 minutters mellemrum og så blev han "sur".. nu sover han på mig

Anmeld

3. april 2012

L-Mortil3

Vi har jo haft snakken i telefonen

Men altså, amning giver bøvl, og man er altid i tvivl, fordi man ikke kan måle hvad den lille spiser, og man kan jo ikke "se" hvad der er i brysterne, men når han tager godt på, så tror jeg nu altså stadig din mælk er rigtig fin!
Som du ved bøvlede jeg med amning i 7 mdr, fordi jeg nægtede at give op anden gang...

Vi har jo så fundet ud af at det aldrig havde noget med mælken at gøre, men at han havde noget i klemme i nakken, det fiksede kiropraktoren (Her kan anbefales Bettina Miltersen i holstebro) . Kombineret med at Milan var en sensitivt barn og ikke kunne bære mange indtryk på en gang, måske Oskar også er det?

Hvis du synes han bøvler med maven, og samtidig ikke finder ro, så ville jeg tage et smut forbi kiropraktoren.

Selvom han skulle være sensitiv, er det sjældent deres søskende der står til regnskab, for det "påstyr" er de vandt til fra mavsen af.

Skærm ham lidt, gå med ham i viklen, besøg kiropraktoren og få evt. SP ud til kontrol vejning og snak om aff

Det var lige mit skrevne besyv

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

Line&Liam&Milan skriver:

Vi har jo haft snakken i telefonen

Men altså, amning giver bøvl, og man er altid i tvivl, fordi man ikke kan måle hvad den lille spiser, og man kan jo ikke "se" hvad der er i brysterne, men når han tager godt på, så tror jeg nu altså stadig din mælk er rigtig fin!
Som du ved bøvlede jeg med amning i 7 mdr, fordi jeg nægtede at give op anden gang...

Vi har jo så fundet ud af at det aldrig havde noget med mælken at gøre, men at han havde noget i klemme i nakken, det fiksede kiropraktoren (Her kan anbefales Bettina Miltersen i holstebro) . Kombineret med at Milan var en sensitivt barn og ikke kunne bære mange indtryk på en gang, måske Oskar også er det?

Hvis du synes han bøvler med maven, og samtidig ikke finder ro, så ville jeg tage et smut forbi kiropraktoren.

Selvom han skulle være sensitiv, er det sjældent deres søskende der står til regnskab, for det "påstyr" er de vandt til fra mavsen af.

Skærm ham lidt, gå med ham i viklen, besøg kiropraktoren og få evt. SP ud til kontrol vejning og snak om aff

Det var lige mit skrevne besyv

kan ikk sige så meget mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.