overvindelse, og deler nu FB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Her var det ihvertfald bedst ikke at fortsætte, jeg var blevet så træt af at blive trådt på at jeg konstant var mavesur, ked og bitter at det kun var for det bedste

Ja kan jeg godt forstå.: jeg står i situationen, hvor jeg skal have cuttet den sidste kontakt.. Da jeg er træt af at græde og konstant have ondt i maven.. Men det er bare så SVÆRT OG HÅRDT med det sidste .. Du ved at man skal slippe den sidste kontakt.. Især når det er ens forældre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

tarkoflen

Får helt ondt i maven af at læse, hvor forfærdeligt indtil flere personer har behandlet dig! Og så fra din egen familie, det har ingen fortjent!

Jeg har bare lyst til at give dig en kæmpe

Og sige, at jeg ud fra veninders erfaringer kan sige, at ikke to fødsler er ens, så det må være din tur til at få en fantastisk en af slagsen denne gang!

Rigtig meget held og lykke med det hele

Anmeld

1. april 2012

LR85

Maja84 skriver:

tusind tak, var en rigtig god ide, havde jeg ikke tænkt på, vi var jo indlagt så længe at det gav sig selv lidt at folk ikke kom lang tid, og især i starten da der var mange restriktioner på neonatal. så der kom folk mere hos os på barselsgangen, og måtte jo ofte gå, for at komme op på neonatal hvor de ikke kunne komme med

Tak, er rart at lære af andres erfaringer, sætter pris på du deler

selv tak, med den oplevelse du har været igennem, tror jeg kun a alle ønsker og håber for dig a du får en DEJLIG oplevelse og jeg vil glæde mig til a læse en ny og god fødselsberetning.

Anmeld

1. april 2012

Kløver

AalborgPigen skriver:

Ja kan jeg godt forstå.: jeg står i situationen, hvor jeg skal have cuttet den sidste kontakt.. Da jeg er træt af at græde og konstant have ondt i maven.. Men det er bare så SVÆRT OG HÅRDT med det sidste .. Du ved at man skal slippe den sidste kontakt.. Især når det er ens forældre.. 

forstår fuldt ud, men kan også være en lettelse når det så er gjort, desværre kommer også mange tanker bagefter, om det nu var det rigtige, ting man burde ha gjort, skuffelser og ja i det hele taget mange følelser man skal forholde sig til, selvom jeg ved det er det rigtige, synes jeg stadig det er hårdt at have sagt farvel til min biologiske far efter ½ år, men også tanken i, nå betød jeg virkelig ikke mere end det, var jeg ikke mere værd for ham

Anmeld

1. april 2012

Kløver

LR85 skriver:

selv tak, med den oplevelse du har været igennem, tror jeg kun a alle ønsker og håber for dig a du får en DEJLIG oplevelse og jeg vil glæde mig til a læse en ny og god fødselsberetning.

tak, og skal nok komme med den, men forhåbentlig går der 3 uger endnu

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

forstår fuldt ud, men kan også være en lettelse når det så er gjort, desværre kommer også mange tanker bagefter, om det nu var det rigtige, ting man burde ha gjort, skuffelser og ja i det hele taget mange følelser man skal forholde sig til, selvom jeg ved det er det rigtige, synes jeg stadig det er hårdt at have sagt farvel til min biologiske far efter ½ år, men også tanken i, nå betød jeg virkelig ikke mere end det, var jeg ikke mere værd for ham

Ja der er MASSER af tanker omkring det .. Men jeg håber at man finder en ro indeni når man endelig får taget beslutningen.. 

Og jeg giver dig ret i at man kan godt føle at man intet er værd ! Især fordi man jo bliver ked af det ... 

Anmeld

1. april 2012

B&J

Maja84 skriver:

tusind tak

Har det heldigvis bedre, og rustet til at takle denne situation meget bedre, og hjulpet meget jeg ikke længere har kontakt til min biofar

Heldigvis klarer min søn det rigtig flot, og har hentet alt i forhold til vægt og højde

ej hvor er det bare FANTASTISK

og godt du ikke snakker med ham mere hvis det er sådan og du har fået det bedre og super dejligt din søn har det så godt jamen det er jo DEJLIGT

Anmeld

7. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Åha, stakkels dig! Æv en oplevelse, håber virkelig for dig at du får en fantastisk fødsel denne gang!

Anmeld

7. april 2012

Kløver

Roselil skriver:

Åha, stakkels dig! Æv en oplevelse, håber virkelig for dig at du får en fantastisk fødsel denne gang!

Tusind tak, er 36+4 på allerede nu ser det rigtig lovende ud

Anmeld

7. april 2012

Kay

kan godt forstå det har taget tid at skrive ned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.