LR85 skriver:
øv, igen. Du har ret til a forstå hva der bliver sagt, så kræv a det bliver sagt flere gange eller der må blive oversat. Jeg ville blive hammer frustreret hvis jeg ikke fattede hva han sagde, og det er da smadder vigtige ting. -men om ikke andet, husk a fortæl /få din kæreste til a fortælle a du tåler morfin dårligt.
resume a mit PKS:
kom ind på rigshospitalet kl 10.15, de var forsinket. Fik hospitalstøj på og lagt venflon så jeg kunne få lidt væske (havde jo fastet fra om natten)
kom ind på operatioensstuen, fik benklæderne af, og støttestrømper på. Kom op og sidde på briksen og fik epidural som OVERHOVED ikke er noget a være nervøs for, det gik SÅ fint og roligt.
Blev lagt op og så begyndt de vist, var noget nervøs, det er jo klart.
De maste lidt på mig og så kom der et skrig og jeg fik ham hurtigt a se, før de tog ham over på undersøgelsesbordet. Jeg blev lappet sammen og vi kørte op på opvågningen, der fik jeg min søn i armene. Var på benene samme aften men MEGET smadret i hoved og bare super træt. Vi fik en del besøg den aften, hvilket vi absolut ikke skal denne gang. Der skal vi have mere ro omkring os.
Alt i alt en super dejlig oplevelse.
Ja jeg endte dog med at jeg ville snakke med JM om det, da hverken min mor eller jeg forstod ham anæstesi lægen, vi måtte bruge fagter og bevægelser for at kunne finde ud af de ting han skulle vide
Tusind tak for beretning, er heldigvis ikke bekymret for epiduralen, prøvet den flere gange i andre forbindelser, og fik den også ved AKS sidste gang

tror jeg ud fra din erfaring, siger det kun er de 2 hold bedster som må komme forbi, og så selvfølgelig vores søn, som far nok tager med hjem, og tager om natten