Brugte i slynge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

modesty

dorthemus skriver:

Jeg har både haft en lommeslynge, en Mei Tai slynge og en Manduca bæresele. De har hver især tjent et formål og jeg har været glad for alle tre...dog mest manducaen som jeg stadig bruger til min datter på næsten to år

Vi er også vildt glade for vores Manduca! Har brugt den fra vores dreng var nyfødt til nu hvor han er 5,5 mdr. og regner med at bruge den i lang tid endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

dorthemus

modesty skriver:

Vi er også vildt glade for vores Manduca! Har brugt den fra vores dreng var nyfødt til nu hvor han er 5,5 mdr. og regner med at bruge den i lang tid endnu.

Den er også bare fantastisk

Anmeld

1. april 2012

babyMark

Jeg havde en bæresele til min dreng. Men havde problemer med at jeg fik ondt i skuldrene af den.

Nu har jeg fået en pige og har begivet mig ud i slynge-land. Super super skønt....det kan kun anbefales!

Jeg har en strækvikle og en fastvikle. Og jeg har været på kursus i at bruge dem via slyngeskolen. Så hun sidder helt perfekt og elsker at sidde i dem. Strækviklen er super fra de er helt små fordi den smyger sig til kroppen mens fastviklen er god når de vejer lidt mere....Lige nu elsker hun at komme i strækviklen, hvis hun er vågen og vi er ude at gå tur....

Vi er lige kommet hjem fra loppemarked, hvor der var rigtig mange mennesker, så det var dejligt at hun bare kunne sidde og kigge lidt rundt og vi ikke skulle slæbe rundt på en barnevogn.,....

pøj pøj med det....

Anmeld

1. april 2012

Nettemor

dorthemus skriver:

Herhjemme er min manduca bæresele uundværlig. Jeg bor alene med min datter på 22 måneder, på 4. sal. Men hun har også været vant til at blive båret altid

Har lige googlet den Og det bliver da helt klart enten sådan en eller en slynge..

Ja det var en babybjørn troede de var rigtig gode. Men ikke for os

Anmeld

1. april 2012

Fanny Holbech

Jeg brugte viklen rigtig meget og vil klart anbefale det

Først en strækvikle og efter et stykke tid fastvikler. Denne gang vil jeg droppe strækviklen og starte med fastviklen.

Til forskel fra diverse andre slynger og bæreseler, så er der ingen trykpunkter på en vikle og babyen sidder så højt og tæt til din krop at du ikke mærker vægten.

Jeg prøvede også både lommeslynge, ringslynge og en beco bæresele, men fastviklen var min absolutte favorit.

Med lidt øvelse er det ikke så svært og man kan nemt binde viklen så man kan tage babyen ud og ind af viklen uden at skulle binde den hver gang. Min søn på 2 år boede nærmest i viklen de første 6 mdr og sov alle sine lure heri, mens jeg havde frihed til at kunne komme omkring og have hænderne fri samtidig med at den støtter barnet optimalt.

Anmeld

2. april 2012

Kay

jeg satte mig her for et stykke tid siden og læste om det... og jeg fandt frem til at en ring slynge var den jeg tænker passer bedst til mig/os...

så har købt en brugt... og glæder mig til at bruge den...

jeg tænker nemlig også at det bliver lettere at handle... eller nogle af de steder vi går med vores hund hvor hun elsker at gå fordi hun kan løbe frit... er det til tider lidt svært at havde barnevognen med rundt på   eller hvis vi lige skal over i vaksehuset... så tror jeg ikke jeg gidder trække barnevognen med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.