Brugte i slynge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Tona

Nettemor skriver:

Ja det kan være men han har jo ikke været vant til det. Og vil ikke engang bæres almindelig.. Men det er ellers mega smart hvis man lige skal handle også..

Ja og også rigtig smart at du så ville have hænderne fri til at tage dig af ham hvis nr. 2 sad i slyngen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Nettemor

Amandas-mor skriver:

Ja og også rigtig smart at du så ville have hænderne fri til at tage dig af ham hvis nr. 2 sad i slyngen

Lige præcis

Anmeld

1. april 2012

dorthemus

Amandas-mor skriver:

Ja det er nok forskelligt fra sele til sele. Det er en mei tai jeg skriver om

Jo men du skriver også at det er bedre med en slynge fordi du kan bære på ryggen...men det kan du også med gode ergonomisk korrekte bæreseler

Anmeld

1. april 2012

dorthemus

Maja84 skriver:

Jeg har været enormt glad for min strækvikle til min søn, og skal i den grad bruges igen om lidt. har en meitai og en manduca jeg også tror vil blive godt brugt til nr 2, fik ikke brugt så meget til nr 1 da jeg havde svært ved at sætte ham i selen selv, da han var stor og jeg blev hurtigt gravid, så maven var hurtigt i vejen

Jeg har selv en manduca som jeg bærer min 22 måneder gamle datter i jeg bærer hende på ryggen og har gjort det siden hun var 10 måneder. Hun sidder helt stille når jeg svinger hende om på ryggen, bøjer mig let frem og hiver stropperne op over ryggen på hende. Det tager 10 sek.

Anmeld

1. april 2012

Tona

dorthemus skriver:

Jo men du skriver også at det er bedre med en slynge fordi du kan bære på ryggen...men det kan du også med gode ergonomisk korrekte bæreseler

Nå, men jeg forstod det bare sådan at hende jeg svarede havde båret foran i en bæresele og derfor havde fået ondt i ryggen?

Anmeld

1. april 2012

dorthemus

Nettemor skriver:

Ja det kan være men han har jo ikke været vant til det. Og vil ikke engang bæres almindelig.. Men det er ellers mega smart hvis man lige skal handle også..

Herhjemme er min manduca bæresele uundværlig. Jeg bor alene med min datter på 22 måneder, på 4. sal. Men hun har også været vant til at blive båret altid

Anmeld

1. april 2012

dorthemus

Amandas-mor skriver:

Nå, men jeg forstod det bare sådan at hende jeg svarede havde båret foran i en bæresele og derfor havde fået ondt i ryggen?

Det tror jeg også hun havde....der er desværre mange dårlige imellem, fx babybjørn som både er skidt for bærer og barn.

Anmeld

1. april 2012

Kløver

dorthemus skriver:

Jeg har selv en manduca som jeg bærer min 22 måneder gamle datter i jeg bærer hende på ryggen og har gjort det siden hun var 10 måneder. Hun sidder helt stille når jeg svinger hende om på ryggen, bøjer mig let frem og hiver stropperne op over ryggen på hende. Det tager 10 sek.

ih hvor dejligt, jeg håber at kunne bruge den igen, nåede jo aldrig rigtig igang med den før jeg ikke kunne holde ud at have pres på maven

Anmeld

1. april 2012

Tona

dorthemus skriver:

Det tror jeg også hun havde....der er desværre mange dårlige imellem, fx babybjørn som både er skidt for bærer og barn.

Ja, det er ærgeligt nok

Anmeld

1. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Jeg har meget overvejet sådan en vikleslynge eller en hai slynge.
Brugte i dem?

Fordele/ulemper?

Håber nogen har noget erfaring de vil dele ud

Jeg har både en ring slynge og en bæresele og jeg elsker dem
Jeg brugte mest ringslyngen da hun var helt lille da hun ku ligge og sove eller amme i den. Bæreselen bruger vi nu hvor hun er 6måneder for nu vil hun jo op og se noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.