Brugte i slynge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. april 2012

AnnaK89

Jeg har meget overvejet sådan en vikleslynge eller en hai slynge.
Brugte i dem?

Fordele/ulemper?

Håber nogen har noget erfaring de vil dele ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Nettemor

Jeg brugte ikke men havde lånt en bæresele. Brugte den når vi var på tur. Men fik ond i skulderne hvis det var mere end 15 min jeg brugte den. Men tror simpelthen det var fordi den ikke passede til min krop . Så næste gang skal jeg helt klart have fat i en slynge i stedet Så tillader mig da lige at følge med i din tråd

Og slynger et ekstra spørgsmål ud. Hvordan er det med slynge når man har et stort /tungt barn?

Anmeld

1. april 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Jeg brugte ikke men havde lånt en bæresele. Brugte den når vi var på tur. Men fik ond i skulderne hvis det var mere end 15 min jeg brugte den. Men tror simpelthen det var fordi den ikke passede til min krop . Så næste gang skal jeg helt klart have fat i en slynge i stedet Så tillader mig da lige at følge med i din tråd

Og slynger et ekstra spørgsmål ud. Hvordan er det med slynge når man har et stort /tungt barn?

Det er noget med at man kan få en skildpaddeslynge til lidt større børn - så sidder de på ryggen.

Eller kan en hai slynge også bruges til begge dele.

Jeg har bevist fravalgt en bæresele, da jeg ikke synes de støtter en nyfødt godt nok. Så vil jeg hellere have en slynge

Anmeld

1. april 2012

quindelist

AnnaKJ skriver:

Jeg har meget overvejet sådan en vikleslynge eller en hai slynge.
Brugte i dem?

Fordele/ulemper?

Håber nogen har noget erfaring de vil dele ud

Kender ikke så meget til slynger, men brugte selv en strækvikle til min pige var omkring 4 måneder, -og jeg ELSKER den vikle, det fungerede bare enormt godt, selvom det krævede lidt øvelse at få viklet sig ind i alt det stof men efter at have prøvet det 3-4 gange gik det let nok

Anmeld

1. april 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Det er noget med at man kan få en skildpaddeslynge til lidt større børn - så sidder de på ryggen.

Eller kan en hai slynge også bruges til begge dele.

Jeg har bevist fravalgt en bæresele, da jeg ikke synes de støtter en nyfødt godt nok. Så vil jeg hellere have en slynge

Jeg brugte den også først da han var større men fik simpelthjen så ondt.. men kunne godt tænke mig en slynge næste gang. Også fordi at det så vil være nr 2 og så er der jo et barn mere. Så ville det jo være rart at man har hænderne fri

Anmeld

1. april 2012

AnnaK89

quindelist skriver:

Kender ikke så meget til slynger, men brugte selv en strækvikle til min pige var omkring 4 måneder, -og jeg ELSKER den vikle, det fungerede bare enormt godt, selvom det krævede lidt øvelse at få viklet sig ind i alt det stof men efter at have prøvet det 3-4 gange gik det let nok

Så de er godt nok pengene værd?

Min mand synes åbenbart det er totalt tåbeligt og kan ikke se ideen i det
Synes bare selv det virker så praktisk og smart

Anmeld

1. april 2012

dorthemus

Jeg har både haft en lommeslynge, en Mei Tai slynge og en Manduca bæresele. De har hver især tjent et formål og jeg har været glad for alle tre...dog mest manducaen som jeg stadig bruger til min datter på næsten to år

Anmeld

1. april 2012

AnnaK89

dorthemus skriver:

Jeg har både haft en lommeslynge, en Mei Tai slynge og en Manduca bæresele. De har hver især tjent et formål og jeg har været glad for alle tre...dog mest manducaen som jeg stadig bruger til min datter på næsten to år

Lommeslyngen - det er den man bruger til nyfødte?

Anmeld

1. april 2012

quindelist

AnnaKJ skriver:

Så de er godt nok pengene værd?

Min mand synes åbenbart det er totalt tåbeligt og kan ikke se ideen i det
Synes bare selv det virker så praktisk og smart

Altså jeg synes bestemt den var pengene værd, men ja det er mange penge for et stort stykke stof .
Jeg brugte den rigtig meget også når vi bare var herhjemme, det gav mig jo armene fri til fx lige at få startet vaskemaskinen, få lidt at spise og hvad man ellers har brug for.

Og så brugte jeg den rigtig meget når jeg bare lige hurtigt skulle ud med hunden og ikke ville kæmpe med barnevognen (bor i lejlighed og den skal op og ned af 5 trappetrin).

Hvis du er interesseret i at købe en brugt så vil jeg godt sælge min, den er mørkebrun og som sagt brugt i cirka 4 måneder i efteråret, -min pige er fra starten af august.

Såvidt jeg husker gav vi 700 kr for den, og vil godt sælge den for det halve.

Anmeld

1. april 2012

AnnaK89

quindelist skriver:

Altså jeg synes bestemt den var pengene værd, men ja det er mange penge for et stort stykke stof .
Jeg brugte den rigtig meget også når vi bare var herhjemme, det gav mig jo armene fri til fx lige at få startet vaskemaskinen, få lidt at spise og hvad man ellers har brug for.

Og så brugte jeg den rigtig meget når jeg bare lige hurtigt skulle ud med hunden og ikke ville kæmpe med barnevognen (bor i lejlighed og den skal op og ned af 5 trappetrin).

Hvis du er interesseret i at købe en brugt så vil jeg godt sælge min, den er mørkebrun og som sagt brugt i cirka 4 måneder i efteråret, -min pige er fra starten af august.

Såvidt jeg husker gav vi 700 kr for den, og vil godt sælge den for det halve.

Ja det var også det jeg tænkte
Det virker jo som en hurtig løsning frem for barnevogne , også når man skal ud og handle

Det var ellers det fint tilbud
Har du evt. et billed af den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.