Min søn skal tvangsfjernes :(((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.599 visninger
43 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Anonym trådstarter

Det er nu efter længere tid blevet besluttet at min 2-årige søn skal tvangsfjernes Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med mit liv nu. Fremover vil jeg kun komme til at se ham en enkelt gang om ugen, hvilket jeg slet ikke kan forholde mig til! Jeg kan slet ikke klare tanken om at han skal i plejefamilie og at det ikke længere er mig, der er hans primære omsorgsgiver. Jeg er så fuld af vrede lige nu at det ikke kan beskrives!!! Jeg er bange for jeg ikke vil være i stand til at overdrage ham til plejefamilien.

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til venner og familie. Mange af dem ved ikke at jeg har været i kommunens søgelys. Hvordan skal jeg takle denne her situation?????? Hvad skal jeg sige til folk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Det er nu efter længere tid blevet besluttet at min 2-årige søn skal tvangsfjernes Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med mit liv nu. Fremover vil jeg kun komme til at se ham en enkelt gang om ugen, hvilket jeg slet ikke kan forholde mig til! Jeg kan slet ikke klare tanken om at han skal i plejefamilie og at det ikke længere er mig, der er hans primære omsorgsgiver. Jeg er så fuld af vrede lige nu at det ikke kan beskrives!!! Jeg er bange for jeg ikke vil være i stand til at overdrage ham til plejefamilien.

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til venner og familie. Mange af dem ved ikke at jeg har været i kommunens søgelys. Hvordan skal jeg takle denne her situation?????? Hvad skal jeg sige til folk??

Jeg er helt tom for ord

Det gør mig af hjertet ondt for dig og jeg håber snart at det hele lysner for dig igen og du kan få dit barn hjem igen   

Anmeld

31. marts 2012

MorDk

Først og fremmest så får du liiige en KÆMPE krammer  For DET trænger DU til... Nu aner jeg jo slet intet om din/jeres situation... og jeg aner ikke hvad der ligger til grund for tvangsfjernelsen... Der skal jo en del til og man skal en del igennem så vidt jeg kan forstå ...før et barn bliver tvangsfjernet... 

Nå det så er sagt... så er det jo det værste der kan ske for en som forældre... At "miste" sit barn. 

Da jeg ikke kender din situation mm. er det svært for mig at sige/gøre noget der kan hjælpe dig. Men jeg kan godt følge jeg dig i at det må være meget svært at skulle informerer familien omkring dette. 

Tanker herfra!

Anmeld

31. marts 2012

monzemussen

Ville ikke gå uden at give et kram

Din situration er meget svær. Kender lidt til frygten for det, da jeg også er i samarbejde med kommunen. det har jeg været siden jeg blev gravid. Det er rigtigt hårdt. Først og fremmest samarbejde! Hvad du skal sige ved jeg ikke, må være sindsygt hårdt. Du er velkommen til at skrive en pb til mig, hvis du vil ha luft, kender til nogle af det mange følelser og ikke i det mindste frygten..

stort

Monica

Anmeld

31. marts 2012

pemiro

Kan ikke gå uden et 

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... 

Håber det bedste for dig fremover

Anmeld

31. marts 2012

TeamRocket

Det gør mig ondt. Stakkels lille fyr  Men der er vel en god grund og den kan du jo bare fortælle folk hvis du synes de skal have en forklaring. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor dårligt du må have det. Kan slet ikke klare tanken om ikke at skulle have mine unger hos mig hver dag  Kram

Anmeld

31. marts 2012

bullerbassen

KÆMPE  til dig.

Håber du kommer igennem tiden der ligger frem for dig , og du har en masse der kan støtte dig i den nærmeste tid.

Kender ikke grunden til din dreng skal fjernes men håber du får hjælp til at komme på fode igen , så du med tiden kan få din dreng hjem igen.

Føler med dig , mit hjerte ville blive revet ud, hvis det var mig

Anmeld

31. marts 2012

anja89

Hvor er det trist  Har ingen forslag til hvordan du skal forklare familie og venner det men ville lige give dig et på vejen

Anmeld

31. marts 2012

wamse

Åhh det må være frygtelig hårdt :-(

stort kram herfra

Anmeld

31. marts 2012

A&F

Det gør mig virkelig ondt at høre ven . Nu ved jeg jo ikke, hvad der ligger til grunde, men som socialrådgiver studerende ved jeg, at der skal meget til inden et barn fjernes. Du er meget velkommen til at skrive pb til mig hvis du har brug for at snakke , skrive og få råd. Kæmpe kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.