falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

i er for langt ude!!!!! jeg er 16 okay i sidder og nedgør en man fuck i langt ude!!!!! man gider ikk bruge mere tid på jer pattebarn isted for og hjælpe hianden nedgør i folk fordi man siger noget forkert fuck i langt ude

Det eneste patte barn her er vist dig. og igen din alder har ikke en skid med det at gøre der flere her inde på 16 som har børn og er gravide...

Du ødelægger det selv og ingen ander så lad vær med at blive så sur det der ingen grund til............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Kvindemin

den lille ny skriver:

i er for langt ude!!!!! jeg er 16 okay i sidder og nedgør en man fuck i langt ude!!!!! man gider ikk bruge mere tid på jer pattebarn isted for og hjælpe hianden nedgør i folk fordi man siger noget forkert fuck i langt ude

Hej 'den lille ny'.
Tror altså lang fra det er dét de er ude på.
Du skal måske bare tage til dig, at de egentlig bare vil hjælpe dig.
Og så vende det til det positive.
De/vi er bare nogle, der går meget ind for mandags humor

Så op med humøret, det er påske.

Anmeld

6. april 2009

heaven

hey...

prøv nu lige at trække vejret - som der er skrevet 117 gange- du spørger om 117 ting, og det er helt helt okay. Men du farer i flint over de svar folk skriver til dig, og det gider man ikke i længden - og slet ikke når det er konstruktive og hjælpsomme svar man giver dig. Vend blikket indad et øjeblik....

og en anden ting: Undskyld, men mange af dine indlæg er meget svære at forstå. Dine stavefejl, din grammatik og måde at formulere dig på, er meget svær - og UNDSKYLD, HVIS DET IKKE ER NOGET DU KAN GØRE FOR - det er træls for dig, hvis det er noget du har svært ved. Men det er pga dit skrevne sprog at folk spørger uddybende til dig - også fordi du modsiger dig selv meget... det er også ok du gør det, men så må du jo også kunne tage det, når vi spørger ind til nogle ting...

Jannie

Anmeld

6. april 2009

Kaufie

linemus skriver:

Hvem af dem??

Tja....... begge.....

Anmeld

6. april 2009

malou

Pyha..... det her er både det sjoveste... men omvendt også det mest sørgelige jeg har læst!!!! Lille ny....... truer du folk i private beskeder? Folk som blot forsøger at gøre dig klog på din uvidenhed omkring det at få et barn!!!! Synes du selv at du er klar til at værne om sådan en STOR opgave det er at tage sig af sit barn?? Jeg forstår simpelthen ikke du opfører dig på denne her måde... synd for dig... at du ikke nåede at se det gode og fantastiske i det at være en del af baby.dk.... fordi det har du da ødelagt for dig selv..... BIG TIME!!!! Og lad være med at true folk.... det er sgu ikke særlig intelligent!!!

p.s. Din profl kan slettes ved at kontakte Henrik!!!!( Hvis du skulle have glemt det)

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg hopper da lige med her... Sådan kunne en ellers så kedelig mandag blive interessant... Og så samler jeg på trusselsbreve, så hvis jeg kan få et ville det da være suuuuper, tak..??

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Rosa skriver:

Jeg hopper da lige med her... Sådan kunne en ellers så kedelig mandag blive interessant... Og så samler jeg på trusselsbreve, så hvis jeg kan få et ville det da være suuuuper, tak..??

LOL!!
Fed hobby!
Lidt noget andet end frimærker, servietter og sårn´

Anmeld

6. april 2009

heaven

Tynen skriver:

LOL!!
Fed hobby!

HAHAHAHAHA... du er sjov trine....

Anmeld

6. april 2009

Kvindemin

Tynen skriver:

LOL!!
Fed hobby!

Har du noget imod min frimærkesamling

Anmeld

6. april 2009

Tynen

heaven skriver:

HAHAHAHAHA... du er sjov trine....

Jeg havde aldrig klaret det selv, på sådan en mandag aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.