falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

LineD

heaven skriver:

bum bum bum - det ved jeg ikke lige??

Måske skulle du oprette et emne om det, evt. anonymt - vi står jo nærmest i kø for at hjælpe dig.... ??

Jannie - der synes du har en skøn skøn humor, hehe... (for det er da et forsøg på humor, ikke??)

LOL trillede jeg lige af stolen af grin der hahaha AVS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

LineD

HAHAHAHAHA!!

Kæmpe flyveskalle fra Line som simpelthen aldrig har fået så godt et grin en mandag aften!!! I er simpelthen for gejl tøser!!

Bøjer mig i støvet haha

Anmeld

6. april 2009

heaven

LineD skriver:

HAHAHAHAHA!!

Kæmpe flyveskalle fra Line som simpelthen aldrig har fået så godt et grin en mandag aften!!! I er simpelthen for gejl tøser!!

Bøjer mig i støvet haha

Ja, det er total sjov læsning... og vi har kun en at takke - "den lille ny".... sitet har aldig været bedre!!!

Jannie - med smilehuller

Anmeld

6. april 2009

christinam

jeg sys i er så fucking langt ude gider ikk bare godt holde jer væk!!!!!! jer gider ikk høre mere på jer , i opføre jer som små børn på 5!!! nå ja når hun føder er hun under kunums vinger fuck man i for langt ude og svømme nu !!!!!

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Liiille nyyyyy-yyyy???
Er du sur?

Nej, hun sidder og skriver privat til folk...

Jeg har lige modtaget dette brev, som hun ikke ville ligge offentlig åbenbart:
nu sys jeg du skal lukke røven med kumun at jeg er under deers vinger ellers skal min søster nok skrive til diiq er du færdig din kælling man

Men hun lyder en smule sur, men så vidt jeg ved var det hende selv der åbenede op for noget så provat som kommunen og sagsbehandler og i min verden betyder det er at kommunen har hende under hendes vinger... Min kommune og sagsbehandler er i hvert fald ikke indblandet i min graviditet...

Anmeld

6. april 2009

christinam

i er for langt ude!!!!! jeg er 16 okay i sidder og nedgør en man fuck i langt ude!!!!! man gider ikk bruge mere tid på jer pattebarn isted for og hjælpe hianden nedgør i folk fordi man siger noget forkert fuck i langt ude

Anmeld

6. april 2009

heaven

nu sys jeg du skal lukke røven med kumun at jeg er under deers vinger ellers skal min søster nok skrive til diiq er du færdig din kælling man

Men hun lyder en smule sur, men så vidt jeg ved var det hende selv der åbenede op for noget så provat som kommunen og sagsbehandler og i min verden betyder det er at kommunen har hende under hendes vinger... Min kommune og sagsbehandler er i hvert fald ikke indblandet i min graviditet...

hruuum - er det ikke det vi kalder truende og chikanerende adfærd?? Det måes man jo ikke på baby. dk (eller på andre sites, vel)....

Jannie

Anmeld

6. april 2009

Kaufie

Stakkels barn

Anmeld

6. april 2009

linemus

Kaufie skriver:

Stakkels barn

Hvem af dem??

Anmeld

6. april 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Hold da op ikke så pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.