Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heaven skriver:bum bum bum - de tved jeg ikke lige??Måske skulle du oprette et emne om det, evt. anonymt - vi står jo nærmest i kø for at hjælpe dig.... ?? Jannie - der synes du har en skøn skøn humor, hehe... (for det er da et forsøg på humor, ikke??)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver:Åhr.. den røde fra rynkeby er nu ellers gur da..Jeg prøver nu at leve efter de gamle dage... Dvs tager de råd til mig som jeg finder relevante og bruger min fornuft på resten..
Tynen skriver:Uh, er det ikke lidt af et sats.. Altså mht. fornuften?!
Stumpen skriver:Shit har du gennemskuet mig?? Så må jeg hellere lukke min profil ned...
Stumpen skriver:Ej Heaven... Det emne har der været flere ano'er der har spurgt om..
Tynen skriver:Jeg tror det er det bedste for os alle!Skal jeg sende dig et link med proceduren for at lempe processen?Jeg vil bare så gerne hjælpe hvor jeg kan..
Stumpen skriver:Nåh ja, det er osse rigtig, du er jo en af de store herinde -med pen og det hele....
Tynen skriver:Hey.. Jeg er også bare et menneske.. Misundelse er altså en grim ting, Stumpis
Mebach skriver:Siden hvornår er blondiner blevet mennesker?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128