Så er der købt puslebord :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Prøv at læs om det på SU.dk

De kan nemlig få dobbelt SU 2 mdr før termin

må lige undersøge det når jeg kommer  på semnariet igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

M&R

LilleLene skriver:

Ja det er altså smart man kan få sådan nogle smarte pusleborde

Jeg ville bare ønske at su'en så sådan ud hver måned når man har barn, ligesom den gør med kontanthjælp

Jeg går på kontanthjælp når jeg skal på barsel, og så tager jeg 1 år på barsel

Ville gerne have startet op igen til februar, med bliver nød til at spare nogle penge sammen af kontanthjælpen, til at supplére su'en op med
Det er sq træls at man ikke kan få mere i SU som mor, bare fordi at man ikke er enlig

Hmmm tænker at du sikkert har undersøgt det men mener bare at min svigerinde fik noget ekstra... men kun til den første... men tror det var noget hun søgte om.... men er slet ikke sikker...

Anmeld

2. april 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

smiler.. kan du så huske hvorfor du nu satte de krydser, for det kan jeg skisme godt ha svært ved nogen gange.. hi hi

haha nej det tror jeg ikke

Anmeld

2. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg ved det faktisk ikke..

Men eg ved, at hvis man fx stopper på hf i juni og skal starte uddannelse i august september, så kan man ikke få kontanthjælp i de par måneder fordi man er optaget på uddannelse, så jeg er bange for om det måske ogsÅ kunne gælde mellem barsel og uddannelse når det er ca samme periode..

Så jeg tør ikke rigtig tage chancen og så gider jeg heller ikke de jobsøgningskurser

Hehe nej okay, de ting har jeg godt nok heller ikke lyst til, men bliver bare nød til det, for at vi kan få noget luft økonomisk

Hvad skal du så starte på til februar ?

Anmeld

2. april 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

må lige undersøge det når jeg kommer  på semnariet igen...

skal du på barsels-su ?

For ved ikke om de 2 mdr inden bliver trukket fra de 6 mdr man kan få dobbelt su

Anmeld

2. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

Hmmm tænker at du sikkert har undersøgt det men mener bare at min svigerinde fik noget ekstra... men kun til den første... men tror det var noget hun søgte om.... men er slet ikke sikker...

Er hun enlig eller er hendes samlever på su ?

Min kæreste tjener for meget til at jeg kan få extra støtte

Anmeld

2. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Hehe nej okay, de ting har jeg godt nok heller ikke lyst til, men bliver bare nød til det, for at vi kan få noget luft økonomisk

Hvad skal du så starte på til februar ?

Søger ind på både bioanalytiker og sygeplejerske

Så må jeg se hvad jeg får hehe

Anmeld

2. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Søger ind på både bioanalytiker og sygeplejerske

Så må jeg se hvad jeg får hehe

Ej det lyder vildt nok

Gad godt være sygeplejerske, men tror jeg ikke jeg kunne det, med nogle af de ting de skal lave heheh

Så jeg holder mig til pædagog

Anmeld

2. april 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

skal du på barsels-su ?

For ved ikke om de 2 mdr inden bliver trukket fra de 6 mdr man kan få dobbelt su

niks jeg skal på barselsdagpenge, da jeg er færdig til juni....

Anmeld

3. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Ej det lyder vildt nok

Gad godt være sygeplejerske, men tror jeg ikke jeg kunne det, med nogle af de ting de skal lave heheh

Så jeg holder mig til pædagog

Sygeplejerske bliver også mit andet valg.. 

Ved ikke om jeg finder et par uddannelser mere og propper på ansøgningen, men indtil videre er det bare de to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.