Så er der købt puslebord :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

LilleLene

JonTri skriver:

Ihh hvor fint... det er magen til det, vi har. Købte det da jeg ventede Jonathan - og det holder sgu endnu!!!

lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

rigtig fint.....hov hov kan jeg også få dobbelt su så?????

Prøv at læs om det på SU.dk

De kan nemlig få dobbelt SU 2 mdr før termin

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Hvor er det flot.. Super romantisk stil..

Ja synes nemlig også at den er lækker

og alt tøj og bleer og sådan kan være deri.
Og så glemsom som jeeg er, bliver jeg nødt til at have et sted det hele kann være

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Wow de er fint

Sådan et ville jeg også have hvis vi havde haft plads, i stedet har vi valgt et skide smart et til badeværelset, som vi lige kan køre væk når vi skal i bad og så er der badekar under pusleplade , genialt for os!!!

Dobbelt su er bare såå lækkert ville ønske min konto så ud som den gjorde igår hver eneste dag haha...

Ja det er altså smart man kan få sådan nogle smarte pusleborde

Jeg ville bare ønske at su'en så sådan ud hver måned når man har barn, ligesom den gør med kontanthjælp

Jeg går på kontanthjælp når jeg skal på barsel, og så tager jeg 1 år på barsel

Ville gerne have startet op igen til februar, med bliver nød til at spare nogle penge sammen af kontanthjælpen, til at supplére su'en op med
Det er sq træls at man ikke kan få mere i SU som mor, bare fordi at man ikke er enlig

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

LR85 skriver:

det er vel nok fint.

Vi har også en puslekommode, det blir man bare rigtig glad for

Ja gør man ikke ?

Bare det der med at alle ting til "pusletid" kan være det samme sted

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Det er sådan en dejlig følelse at sge "tjek" når noget er i hus. Super fin puslekommode.

Ja og især når det er sådan et møbel, man ikke kan undvære

Anmeld

1. april 2012

LR85

LilleLene skriver:

Ja gør man ikke ?

Bare det der med at alle ting til "pusletid" kan være det samme sted

ja det er ærlig talt vildt hyggeligt og selvfølgelig praktisk. elsker vores puslekommode. (vi startede med sådan et hængepuslebord fra IKEA, som var fint, men da vi flyttede var jeg helt forelsket i det vi har nu, faktisk også fra IKEA

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

LR85 skriver:

ja det er ærlig talt vildt hyggeligt og selvfølgelig praktisk. elsker vores puslekommode. (vi startede med sådan et hængepuslebord fra IKEA, som var fint, men da vi flyttede var jeg helt forelsket i det vi har nu, faktisk også fra IKEA

Jeg er også bare sådan en person som glemmer mange ting

Og kan bare lige se mig selv stå og have skiftet bleen og baby ligger der, og venter på en ren ble... Men den har mor her selvfølgelig glemt at tage med hen til puslebordet

Eller at man liiige mangler en ren body til den bette

Så derfor ville jeg ikke gå på kompromis med at tøj og puslegrej skulle kunne være i samme møbel

Anmeld

1. april 2012

LR85

LilleLene skriver:

Jeg er også bare sådan en person som glemmer mange ting

Og kan bare lige se mig selv stå og have skiftet bleen og baby ligger der, og venter på en ren ble... Men den har mor her selvfølgelig glemt at tage med hen til puslebordet

Eller at man liiige mangler en ren body til den bette

Så derfor ville jeg ikke gå på kompromis med at tøj og puslegrej skulle kunne være i samme møbel

det er også bare hyggeligt a stå og vælge tøj med sit barn lige ved siden a sig.

vores søn er lidt over 2 år og er derfor en smule med til selv a vælge, det er ren hygge

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

LR85 skriver:

det er også bare hyggeligt a stå og vælge tøj med sit barn lige ved siden a sig.

vores søn er lidt over 2 år og er derfor en smule med til selv a vælge, det er ren hygge

iiih ja det kan jeg godt forestille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.