Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så har jeg jo lige fået dobbelt SU fordi der er 2 mdr til termin
Så blev der lige købt puslebord i dag,og præcis sådan et jeg ville have, og så endda på TILBUD
Så mangler jeg bare puslepuden, men det sørger manden for, de har nogle i hans butik uden stregkode og pris, så det bliver vidst til en god pris
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh hvor fint... det er magen til det, vi har. Købte det da jeg ventede Jonathan - og det holder sgu endnu!!!
LilleLene skriver: Ja så har jeg jo lige fået dobbelt SU fordi der er 2 mdr til termin Så blev der lige købt puslebord i dag,og præcis sådan et jeg ville have, og så endda på TILBUD Så mangler jeg bare puslepuden, men det sørger manden for, de har nogle i hans butik uden stregkode og pris, så det bliver vidst til en god pris
rigtig fint.....hov hov kan jeg også få dobbelt su så?????
eliasogmor skriver: rigtig fint.....hov hov kan jeg også få dobbelt su så?????
Man kan få dobbelt su som kommende mor, fra to mdr før termin.. Du skal ta din vandre journal med til dit uddannelsessteds sumedarbejder
Jeg fik det fikset sidste måned, da jeg nemlig også ku få det her fra den første skøøønt
Wow de er fint
Sådan et ville jeg også have hvis vi havde haft plads, i stedet har vi valgt et skide smart et til badeværelset, som vi lige kan køre væk når vi skal i bad og så er der badekar under pusleplade , genialt for os!!!
Dobbelt su er bare såå lækkert ville ønske min konto så ud som den gjorde igår hver eneste dag haha...
det er vel nok fint.
Vi har også en puslekommode, det blir man bare rigtig glad for
Det er sådan en dejlig følelse at sge "tjek" når noget er i hus. Super fin puslekommode.
pemiro skriver: Man kan få dobbelt su som kommende mor, fra to mdr før termin.. Du skal ta din vandre journal med til dit uddannelsessteds sumedarbejder Jeg fik det fikset sidste måned, da jeg nemlig også ku få det her fra den første skøøønt
også når jeg er mor i forvejen???
eliasogmor skriver: også når jeg er mor i forvejen???
Det vil jeg næsten tro.. Der står intet om det kun er for førstegangsmødre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128