Så er der købt puslebord :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

lio

LilleLene skriver:

Ja og især når det er sådan et møbel, man ikke kan undvære

Jeg hang med underkæben da min veninde valgte ikke at have et, "Man bruger det jo ikke rigtigt så meget" sagde hun, hvor jeg er sikker på vi har en del bleer der skal skiftes der. (og andet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Jeg hang med underkæben da min veninde valgte ikke at have et, "Man bruger det jo ikke rigtigt så meget" sagde hun, hvor jeg er sikker på vi har en del bleer der skal skiftes der. (og andet)

:O ej da, det kunne jeg ikke forestille mig at undvære

Anmeld

1. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Ja det er altså smart man kan få sådan nogle smarte pusleborde

Jeg ville bare ønske at su'en så sådan ud hver måned når man har barn, ligesom den gør med kontanthjælp

Jeg går på kontanthjælp når jeg skal på barsel, og så tager jeg 1 år på barsel

Ville gerne have startet op igen til februar, med bliver nød til at spare nogle penge sammen af kontanthjælpen, til at supplére su'en op med
Det er sq træls at man ikke kan få mere i SU som mor, bare fordi at man ikke er enlig

Jeg skal også på kontanthjælp mens jeg holder barsel. Starter dog uddannelse i februar fordi man kun kan være på kontanthjælp (som barselsperiode) i 46 uger, så jeg ville komme til at stå med hele sommerferien næste år uden nogen indtægt.. Så her starter jeg uddannelse til feb, så kommer jeg også igang igen haha

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg skal også på kontanthjælp mens jeg holder barsel. Starter dog uddannelse i februar fordi man kun kan være på kontanthjælp (som barselsperiode) i 46 uger, så jeg ville komme til at stå med hele sommerferien næste år uden nogen indtægt.. Så her starter jeg uddannelse til feb, så kommer jeg også igang igen haha

Ja men efter de uger skal man vel "bare" til de der møder og være jobsøgende ikke?

Anmeld

1. april 2012

Sille86

LilleLene skriver:

Ja synes nemlig også at den er lækker

og alt tøj og bleer og sådan kan være deri.
Og så glemsom som jeeg er, bliver jeg nødt til at have et sted det hele kann være

det syntes jeg lyder som en kanon ide.. man får os endnu mere amme hjerne end man har i forvejen tihi... det kan jeg godt skrive under på... forleden aften da manden skulle spille fodboldkamp spiste mig og johann hos mine forældre, de bor lige i nærheden, problemet var bare da vi skulle hjhem opdagede jeg at  jeg havde glemt mine hus nøgler så vi var låst ude og var nødt til at vente hos mine forældre til manden kom hjem... hi hi flovt!

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

det syntes jeg lyder som en kanon ide.. man får os endnu mere amme hjerne end man har i forvejen tihi... det kan jeg godt skrive under på... forleden aften da manden skulle spille fodboldkamp spiste mig og johann hos mine forældre, de bor lige i nærheden, problemet var bare da vi skulle hjhem opdagede jeg at  jeg havde glemt mine hus nøgler så vi var låst ude og var nødt til at vente hos mine forældre til manden kom hjem... hi hi flovt!

hihi

Det er sådan noget der er typisk mig lige nu, og så med ammehjerne oveni Det kan ende helt galt

Anmeld

1. april 2012

Sille86

LilleLene skriver:

hihi

Det er sådan noget der er typisk mig lige nu, og så med ammehjerne oveni Det kan ende helt galt

ja man kan ligeså godt tage det med et smil... for det bliver ikke bedre før om laaanng tid.. griner... manden er allerede ved at få pip af mig... ;D

Anmeld

1. april 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

ja man kan ligeså godt tage det med et smil... for det bliver ikke bedre før om laaanng tid.. griner... manden er allerede ved at få pip af mig... ;D

hehe tak for opmundringen

Tror jeg har 30 krydser på hænderne når jeg skal huske alting selv

Anmeld

1. april 2012

Sille86

LilleLene skriver:

hehe tak for opmundringen

Tror jeg har 30 krydser på hænderne når jeg skal huske alting selv

smiler.. kan du så huske hvorfor du nu satte de krydser, for det kan jeg skisme godt ha svært ved nogen gange.. hi hi

Anmeld

1. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Ja men efter de uger skal man vel "bare" til de der møder og være jobsøgende ikke?

Jeg ved det faktisk ikke..

Men eg ved, at hvis man fx stopper på hf i juni og skal starte uddannelse i august september, så kan man ikke få kontanthjælp i de par måneder fordi man er optaget på uddannelse, så jeg er bange for om det måske ogsÅ kunne gælde mellem barsel og uddannelse når det er ca samme periode..

Så jeg tør ikke rigtig tage chancen og så gider jeg heller ikke de jobsøgningskurser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.