Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ja det tør siges det var dælemer også en hård dag...
ja det tør siges det var dælemer også en hård dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Ja det lød da i hvert fald som om du havde haft nok at se til Så må du ta den med ro i dag selv om du føler dig super fresh i dag
Ja det lød da i hvert fald som om du havde haft nok at se til Så må du ta den med ro i dag selv om du føler dig super fresh i dag
det er også planen.... skal bare slappe af og hygge
Kay skriver: i dag har det det bedre... det var en rigtig hård tur ud og kigge brudekjoler i går... og tøj af og på... og elevatore og rulletrapper der var i stykker så jeg måtte tage trappen vi var rigtig uheldige med elektronikken i går men var så træt i går at jeg bare faldt i søvn selvom hun rumsterede rundt der inde... og selvo jeg havde ondt... og sov til kl 9 i morges så nu er jeg dejlig frisk og udvilet og tager en stille og rolig dag
i dag har det det bedre... det var en rigtig hård tur ud og kigge brudekjoler i går... og tøj af og på... og elevatore og rulletrapper der var i stykker så jeg måtte tage trappen
vi var rigtig uheldige med elektronikken i går men var så træt i går at jeg bare faldt i søvn selvom hun rumsterede rundt der inde... og selvo jeg havde ondt... og sov til kl 9 i morges så nu er jeg dejlig frisk og udvilet og tager en stille og rolig dag
l.kjoeller skriver: Dejligt med en god nat søvn.
Dejligt med en god nat søvn.
ja det var skønt og hun mosler der inde som hun plejer nu... så hun har måske bare været træt med mor
Kay skriver: ja det var skønt og hun mosler der inde som hun plejer nu... så hun har måske bare været træt med mor
l.kjoeller skriver: Præcis. Har oplevet det samme. Men man bliver jo nervøs så godt hun er aktiv i dag:-)
Præcis. Har oplevet det samme. Men man bliver jo nervøs så godt hun er aktiv i dag:-)
ja man bliver lige netop nervøs...
Kay skriver: ja... det må det være skulle bare lige være helt sikker
ja... det må det være skulle bare lige være helt sikker
kan jeg godt forstå... Jeg bliver da også sådan lidt små bekymret når der pludselig går en hel dag uden jeg mærker ham... Men heldigvis så giver han da så nogle spark fra sig om aftenen på de dage ...
Masig skriver: kan jeg godt forstå... Jeg bliver da også sådan lidt små bekymret når der pludselig går en hel dag uden jeg mærker ham... Men heldigvis så giver han da så nogle spark fra sig om aftenen på de dage ...
det var godt
Kay skriver: hihi... ja tror bare ik helt hun er god til at holde aftaler hun er i altfald allerede gået igang med at feste...
hihi... ja tror bare ik helt hun er god til at holde aftaler
hun er i altfald allerede gået igang med at feste...
Hvordan gik natten
Jeg havde selv en meget rolig og sovende pige i maven igår Men hun gav mig heldigvis nogle små spark i løbet af dagen, så var ikke nervøs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128