skal jeg være nervøs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Kay

Nattøs skriver:

jeg er også meget træt i øjeblikket om dagen, men kan bare ikke falde i søvn også når jeg så skal sove om natten, går der et stykke tid før at jeg sover

ja og så har jeg nogle underlige drømme.... plus alle de gange man skal op og tisse...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Nattøs

Kay skriver:

ja og så har jeg nogle underlige drømme.... plus alle de gange man skal op og tisse...  

Jeg får heldigvis lov til at sove natten igennem går så også sent i seng, så når lige at tisse inden, men vågner jeg, ja så skal jeg tisse. men ikke sådan i løbet af natten. mere bare tidligt om morgen.

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Nattøs skriver:

Jeg får heldigvis lov til at sove natten igennem går så også sent i seng, så når lige at tisse inden, men vågner jeg, ja så skal jeg tisse. men ikke sådan i løbet af natten. mere bare tidligt om morgen.

jeg tisser 1 til flere gange i løbet af natten... og så igen tidligt om morgnen... også selvom jeg er ude og tise lige inden jeg falder i søvn... håber jeg kan få lov at sove længe i morgen

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Kay skriver:

jeg tisser 1 til flere gange i løbet af natten... og så igen tidligt om morgnen... også selvom jeg er ude og tise lige inden jeg falder i søvn... håber jeg kan få lov at sove længe i morgen

Det må du jo så prøve at lave en aftale med hende om

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Nattøs skriver:

Det må du jo så prøve at lave en aftale med hende om

hihi... ja tror bare ik helt hun er god til at holde aftaler

hun er i altfald allerede gået igang med at feste...

Anmeld

29. marts 2012

l.kjoeller

Ville kontakte fødegangen for en sikkerheds skyld men tror ikke du. Behøver være nervøs. Der kan være mange grunde, bla hvis du er træt

Anmeld

30. marts 2012

MorDk

Det kan være så meget....

Hun ligger måske anderledes... du er træt og har svært ved at mærke ordentlig efter osv. MEN hvis det var mig ville jeg kontakte FG og blive beroliget evt. komme til et tjek. Hellere en gang for meget end engang for lidt! Jeg ved af erfaring, at man skal følge sin intuition. Kram herfra...

Anmeld

30. marts 2012

Jonatansmor

Kay skriver:

vores lille pige har de sidste 3 uger været meget aktiv og jeg har mærket en del til hende hver dag... og nat...

men i dag har jeg ikke mærket meget til hende... hun har da sparket lidt... men slet slet slet ikke lige så meget som hun plejer

ikke engang da jeg drak en cola skete der noget og det har ellers andre gange fået hende til at være meget aktiv...

bør jeg være nervøs?? eller hvordan skal jeg forholde mig???

Drik et stort glas meget koldt vand. Det hjalp når drengen havde været lidt for stille i et par dage.

Så kan jeg love dig for jeg fik igen - så fussen stak ud af siden

Anmeld

30. marts 2012

Kay

Jonatansmor skriver:

Drik et stort glas meget koldt vand. Det hjalp når drengen havde været lidt for stille i et par dage.

Så kan jeg love dig for jeg fik igen - så fussen stak ud af siden

kunne være det var det der skulle til

Anmeld

30. marts 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

Ville kontakte fødegangen for en sikkerheds skyld men tror ikke du. Behøver være nervøs. Der kan være mange grunde, bla hvis du er træt

hun sparkede lidt i går aftes igen og i løbet af natten... så nu ser jeg lige hvordan hun arter sig i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.