skal jeg være nervøs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Uh husker det tydeligt kl 21.30 næsten på slaget blev der bare fest og hikke i maven hos mig og de sidste 2måneder vågnede jeg kosekvent kl 4.. Det er noget underligt noget med det graviditet Men er sikker på din lille tøs bare ligger den anden vej og hygger.. Kan du ik skubbe til hende eller hoppe så hun vender sig?

har ik prøvet at skubbe... men det med at hoppe gør bare så ondt i mit bækken... så det lader jeg helst være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Nattøs

Kay skriver:

ligger på sofaen nu og har da fået et par spark her til aften... men ja... hun går nok igang med at holde fest når jeg ligger mig til at sove...

ja det tror jeg også jeg vågnet forleden nat, ved at hun lå og sparkede 

Anmeld

29. marts 2012

L&V

Kay skriver:

har ik prøvet at skubbe... men det med at hoppe gør bare så ondt i mit bækken... så det lader jeg helst være med

Nåh ej så lad hellere være med det

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Nattøs skriver:

ja det tror jeg også jeg vågnet forleden nat, ved at hun lå og sparkede 

det gør jeg tit sys jeg... vi er nemlig ikke enige om hvornår det er sove tid

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Nåh ej så lad hellere være med det

det gør jeg også... især fordi jeg har været nød til at gå en del på trapper i dag... så er ret om og træt...

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Kay skriver:

det gør jeg tit sys jeg... vi er nemlig ikke enige om hvornår det er sove tid

hehe det er vi hellere ikke altid her igår lå jeg i ske med kæresten og han faldt i søvn og jeg lå bare og ventede på at sove. Så startede hun festen, synes det var utroligt at kæresten ikke vågnet ved det, da hun lå og sparkede til hans hånd

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Nattøs skriver:

hehe det er vi hellere ikke altid her igår lå jeg i ske med kæresten og han faldt i søvn og jeg lå bare og ventede på at sove. Så startede hun festen, synes det var utroligt at kæresten ikke vågnet ved det, da hun lå og sparkede til hans hånd

har sovet rigtig skidt de sidste 3 nætter så var bare så træt i går... men da jeg lagde mig i sengen begynte hun bare at mosle rundt der inde... så jeg kunne ikke falde i søvn... kæresten kiggede meget underligt da jeg tændte fjernsyntet.. og spurgte om jeg ikke var træt... for havde været total udmattet hele aftenen...

Anmeld

29. marts 2012

Masig

Kay skriver:

vores lille pige har de sidste 3 uger været meget aktiv og jeg har mærket en del til hende hver dag... og nat...

men i dag har jeg ikke mærket meget til hende... hun har da sparket lidt... men slet slet slet ikke lige så meget som hun plejer

ikke engang da jeg drak en cola skete der noget og det har ellers andre gange fået hende til at være meget aktiv...

bør jeg være nervøs?? eller hvordan skal jeg forholde mig???

Jeg har også haft et par dage i denne uge hvor han har været meget stille... Men så lgie pludselig kommer alle sparkene igen for fuld drøn.. Tror det svinger lidt afhængig af hvordan de ligger og ja de har jo nok også nogle rolige dage ind imellem ligesom os andre... nogle gange kan han sparke helt vildt og andre dage er det bare sådan en stille moslen, som om han bare vender og drejer sig lidt... Så længe du mærker hende tror jeg ikke du skal være nervøs.. ikke på nuværende tidspunkt

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Kay skriver:

har sovet rigtig skidt de sidste 3 nætter så var bare så træt i går... men da jeg lagde mig i sengen begynte hun bare at mosle rundt der inde... så jeg kunne ikke falde i søvn... kæresten kiggede meget underligt da jeg tændte fjernsyntet.. og spurgte om jeg ikke var træt... for havde været total udmattet hele aftenen...

jeg er også meget træt i øjeblikket om dagen, men kan bare ikke falde i søvn også når jeg så skal sove om natten, går der et stykke tid før at jeg sover

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Masig skriver:

Jeg har også haft et par dage i denne uge hvor han har været meget stille... Men så lgie pludselig kommer alle sparkene igen for fuld drøn.. Tror det svinger lidt afhængig af hvordan de ligger og ja de har jo nok også nogle rolige dage ind imellem ligesom os andre... nogle gange kan han sparke helt vildt og andre dage er det bare sådan en stille moslen, som om han bare vender og drejer sig lidt... Så længe du mærker hende tror jeg ikke du skal være nervøs.. ikke på nuværende tidspunkt

ja... det må det være skulle bare lige være helt sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.