skal jeg være nervøs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.704 visninger
61 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2012

Kay

vores lille pige har de sidste 3 uger været meget aktiv og jeg har mærket en del til hende hver dag... og nat...

men i dag har jeg ikke mærket meget til hende... hun har da sparket lidt... men slet slet slet ikke lige så meget som hun plejer

ikke engang da jeg drak en cola skete der noget og det har ellers andre gange fået hende til at være meget aktiv...

bør jeg være nervøs?? eller hvordan skal jeg forholde mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

L&V

Kay skriver:

vores lille pige har de sidste 3 uger været meget aktiv og jeg har mærket en del til hende hver dag... og nat...

men i dag har jeg ikke mærket meget til hende... hun har da sparket lidt... men slet slet slet ikke lige så meget som hun plejer

ikke engang da jeg drak en cola skete der noget og det har ellers andre gange fået hende til at være meget aktiv...

Nej der kan godt være stille i perioder.. Syntes nogle gange at det virkede af mindre hvis jeg kom til at fokusere på det.. Hun kan jo sparke ind mod ryggen og det mærker man ikke rigtigt.. Mon ikke der kommer gang i hende igen når du ligger dig til at sove

Anmeld

29. marts 2012

Frk Mig

Kay skriver:

Charlie havde os nogle dage hvor han ikk var særlig aktiv .. heller ikke om at jeg drak noget koldt eller sødt .. intet skete .. men snakkede med min jm om at somme tider har de bare en stille dag og man kan ikke rigtig få dem til at bevæge sig ..

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Nej der kan godt være stille i perioder.. Syntes nogle gange at det virkede af mindre hvis jeg kom til at fokusere på det.. Hun kan jo sparke ind mod ryggen og det mærker man ikke rigtigt.. Mon ikke der kommer gang i hende igen når du ligger dig til at sove

sad jeg også lige og frygtede... har sovet af helvede til 3 nætter i træk.. så er bare træt... så skal det lige passe hun bare mosler der ud af så jeg ik kan sove...

Anmeld

29. marts 2012

GønskE

Jeg har prøvet det samme, og det skulle være meget normalt - fordi hun vender og drejer sig :-) så det kan være hun har ligget med ryggen mod din mave, det skal man først kunne mærke i uge 27-28 :-) så længe du bare har mærket hende, ville jeg sige du ikke skal være bekymret :-)

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Frk Mig skriver:

Charlie havde os nogle dage hvor han ikk var særlig aktiv .. heller ikke om at jeg drak noget koldt eller sødt .. intet skete .. men snakkede med min jm om at somme tider har de bare en stille dag og man kan ikke rigtig få dem til at bevæge sig ..

det er rat at vide at det er helt normalt...  

mange tak

Anmeld

29. marts 2012

Kay

GønskE skriver:

Jeg har prøvet det samme, og det skulle være meget normalt - fordi hun vender og drejer sig :-) så det kan være hun har ligget med ryggen mod din mave, det skal man først kunne mærke i uge 27-28 :-) så længe du bare har mærket hende, ville jeg sige du ikke skal være bekymret :-)

tak tænkte at hun kan vel også havde en "doven-dag" lige som os andre... skulle bare lige være sikker på at jeg ikke skulle være nervøs

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Jeg havde også en dag, hvor hun tæt på intet lavet af fest der inde sad ved aftensmaden og beklaget mig til min skat men lige så snart jeg lagde mig ned, gik festen igang og jeg fik bare tåre i øjene

Anmeld

29. marts 2012

L&V

Kay skriver:

sad jeg også lige og frygtede... har sovet af helvede til 3 nætter i træk.. så er bare træt... så skal det lige passe hun bare mosler der ud af så jeg ik kan sove...

Uh husker det tydeligt kl 21.30 næsten på slaget blev der bare fest og hikke i maven hos mig og de sidste 2måneder vågnede jeg kosekvent kl 4.. Det er noget underligt noget med det graviditet Men er sikker på din lille tøs bare ligger den anden vej og hygger.. Kan du ik skubbe til hende eller hoppe så hun vender sig?

Anmeld

29. marts 2012

Kay

Nattøs skriver:

Jeg havde også en dag, hvor hun tæt på intet lavet af fest der inde sad ved aftensmaden og beklaget mig til min skat men lige så snart jeg lagde mig ned, gik festen igang og jeg fik bare tåre i øjene

ligger på sofaen nu og har da fået et par spark her til aften... men ja... hun går nok igang med at holde fest når jeg ligger mig til at sove...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.