Jeg ammede godt nok meget de første 8 måneder. Efter 12 måneder har jeg ammet 2 eller 3 gange i døgnet og jeg havde planner om at forsætte på den måde så længe vi havde lyst til, måske to år eller længere endu. Jeg var allerede klart til tandem amning og det hele. Men da han var 14 måneder så har jeg ikke haft mere mælk

Jeg blev gravid, da han var næsten 13 måneder og jeg tror, at min krop har ikke produceret mere mælk pga graviditet. Jeg må sige, at jeg måske skulle have sorget, for at få flere kalorier (kroppen skal skabe liv, baby skal vokse i fuld gang og kroppen skulle også producere mælk) men jeg tager ikke så meget mad her (pga varmen og smage nogle gange) Jeg kunne mærke, at han ville skifte bryst hele tiden og var ikke tilfreds. Stille og rollig har han ikke længere spurgt om det. Det var lidt kedeligt for mig, jeg synes, at det var meget hyggeligt at amme de der 2 eller 3 gange i døgnet. Stadig kikker han, når jeg skifter tøj og pejer og siger mælk og gerne vil sutte, og det får han lov til, men den stakkels ved ikke længere, hvordan man gør. Da han blev syg med feberkramper i mandags var jeg lidt ked, for han har sogt brystet og det ville have været så godt at give ham det for tryghed på sygehuset og for væske (han gad ikke så meget vand og de skulle give ham væske IV)
Jeg håber, at jeg kan amme længe med mit Nr2
Anmeld