Anbefal en restaurant i Aalborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Mettefpigen

AalborgPigen skriver:

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E 

C H O K O L A D E  

C H O K O L A D E  

Jeg kan bedst lide KARAMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adddd synes ikk deres chokolade er god.......... Men når man selv skal have is så er chokolade det bedste!!!!!!!!!

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Jeg kan bedst lide KARAMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adddd synes ikk deres chokolade er god.......... Men når man selv skal have is så er chokolade det bedste!!!!!!!!!

Jeg kan bedst lide CHOKOLADE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karamel er noget  Specielt sådan nogle karameller.. De klistrer i tænderne ... Nej tak

Anmeld

27. marts 2012

AnnaK89

Kan virkelig slet ikke anbefale Pingvin!!

Vi sad i godt halvanden time før vi fik vores mad og 80% af det var virkelig noget fedtet skidt for at sige det lige ud
Ved ikke om det bare er mig der har høje standarder når jeg spiser ude og betaler meget for det, men det der var slet ikke i orden.

Vi fik bla. chili con carne hvor der var samlet det største lag olie/fedt ovenpå, en skaldyrssalat (tror jeg det var) som bestod næsten udelukkende af mayo og en ekstremt tung tunmouse

Jeg siger dig, ikke engang halvdelen blev spist - og det var både manden og jeg.

Sorry to say

Anmeld

27. marts 2012

Jibbe

Kan kun anbefale mest! Åh det er så fantastisk mad!!

Anmeld

28. marts 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Kan virkelig slet ikke anbefale Pingvin!!

Vi sad i godt halvanden time før vi fik vores mad og 80% af det var virkelig noget fedtet skidt for at sige det lige ud
Ved ikke om det bare er mig der har høje standarder når jeg spiser ude og betaler meget for det, men det der var slet ikke i orden.

Vi fik bla. chili con carne hvor der var samlet det største lag olie/fedt ovenpå, en skaldyrssalat (tror jeg det var) som bestod næsten udelukkende af mayo og en ekstremt tung tunmouse

Jeg siger dig, ikke engang halvdelen blev spist - og det var både manden og jeg.

Sorry to say

Årrrrrhhhh NEJ !!! Jeg håber virkelig at det var en engangs forestilling ... Fordi nu har jeg spurgt 5 jeg kender .. Og de giver alle den topkarakter.. Og at det var virkelig lækker mad... 

Hvornår var du derinde ? ved nemlig de har skiftet køkkenpersonalet ud  

Jeg er selv uddannet tjener.. Så jeg forventer altig MEGET ! Og bruger nogle gange alt for lang tid på at læse bedømmelser på nettet .. Så jeg kan nogle gange nemt blive skuffet .. 

Anmeld

28. marts 2012

Muffin_girl

Jibbe skriver:

Kan kun anbefale mest! Åh det er så fantastisk mad!!

Problemet med MEST er at de ingen foretter har som manden kan lide ..: Så det er lidt ærgeligt. ellers var det blevet MEST

Anmeld

28. marts 2012

AnnaK89

AalborgPigen skriver:

Årrrrrhhhh NEJ !!! Jeg håber virkelig at det var en engangs forestilling ... Fordi nu har jeg spurgt 5 jeg kender .. Og de giver alle den topkarakter.. Og at det var virkelig lækker mad... 

Hvornår var du derinde ? ved nemlig de har skiftet køkkenpersonalet ud  

Jeg er selv uddannet tjener.. Så jeg forventer altig MEGET ! Og bruger nogle gange alt for lang tid på at læse bedømmelser på nettet .. Så jeg kan nogle gange nemt blive skuffet .. 

Vi var der på min fødselsdag 30. Sep sidste år.
Så ved ikke lige hvornår de skiftede personalet ud? Men vi lagde bare mærke til at rigtig mange ventede lige så lang tid som os på maden

Anmeld

28. marts 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Vi var der på min fødselsdag 30. Sep sidste år.
Så ved ikke lige hvornår de skiftede personalet ud? Men vi lagde bare mærke til at rigtig mange ventede lige så lang tid som os på maden

Det har de gjort for nylig.. Men det behøver self ikke være blevet bedre men det håber jeg da det er Det er da en ærgelig oplevelse i har haft ...

Anmeld

28. marts 2012

Camulla

AalborgPigen skriver:

Har du været på mest og munngott ?  

Nej, desværre ikke, kun Fellini, men kunne virkelig godt tænke mig det, da jeg kun har hørt godt om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.