Anbefal en restaurant i Aalborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

PINGVIN IT IS ! Nu er bordet booket

Snyyyyyd Ej skal selv på Azzurra Nordkraft fredag med kollegaerne, så skal vist ikke komme for godt i gang.

God aften til jer. I kommer ikke til at fortryde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Muffin_girl

Camulla skriver:

Nej, desværre ikke, kun Fellini, men kunne virkelig godt tænke mig det, da jeg kun har hørt godt om det...

Også  MIG  

Anmeld

28. marts 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Snyyyyyd Ej skal selv på Azzurra Nordkraft fredag med kollegaerne, så skal vist ikke komme for godt i gang.

God aften til jer. I kommer ikke til at fortryde

hehehe ja så skal du da ikke brokke dig  

Tak og i lige måde  

Anmeld

1. april 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

hehehe ja så skal du da ikke brokke dig  

Tak og i lige måde  

Var I tilfredse med Pingvin?

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Var I tilfredse med Pingvin?

ORRRRRRRRHHHHHH JA !!!!  

MAden var sku lækker.. Meget enkel ! Og jeg blev så MEGA MÆT !! Da jeg vågnede lørdag var jeg stadig mæt... 

Det eneste jeg vil sætte finger på er: 

1. De kom ikke med mere vand 

2. De kom kun med 4 skiver brød, og vi skulle selv spørge efter mere -efter lang tids venten

3. De spurgte på intet tidspunkt hvordan hverken tapas eller dessert tapas smagte . Dette er alfa omega for mig ! Nok fordi jeg selv er tjener.. Men dette viser bare at man holder øje .. Og Hvad nu hvis det smagte af H til ? (dette er ikke brok, bare en detalje)

Så bortset fra disse ting.. Så var det rigtigt lækkert og virkelig hyggeligt .. Så der ska vi klart hen igen.. Men næste gang har vi aftalt af prøve Propaganda.. Så har vi prøvet Aalborgs mest populære restauranter i forhold til tapas  

Anmeld

1. april 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

ORRRRRRRRHHHHHH JA !!!!  

MAden var sku lækker.. Meget enkel ! Og jeg blev så MEGA MÆT !! Da jeg vågnede lørdag var jeg stadig mæt... 

Det eneste jeg vil sætte finger på er: 

1. De kom ikke med mere vand 

2. De kom kun med 4 skiver brød, og vi skulle selv spørge efter mere -efter lang tids venten

3. De spurgte på intet tidspunkt hvordan hverken tapas eller dessert tapas smagte . Dette er alfa omega for mig ! Nok fordi jeg selv er tjener.. Men dette viser bare at man holder øje .. Og Hvad nu hvis det smagte af H til ? (dette er ikke brok, bare en detalje)

Så bortset fra disse ting.. Så var det rigtigt lækkert og virkelig hyggeligt .. Så der ska vi klart hen igen.. Men næste gang har vi aftalt af prøve Propaganda.. Så har vi prøvet Aalborgs mest populære restauranter i forhold til tapas  

Jeg har fuld forståelse for dine kritik punkter. Jeg synes nu ellers nok de plejer at være på dupperne.

Jeg har ikke prøvet propaganda - endnu - men det skal jeg helt sikkert, jeg elsker tapas

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Jeg har fuld forståelse for dine kritik punkter. Jeg synes nu ellers nok de plejer at være på dupperne.

Jeg har ikke prøvet propaganda - endnu - men det skal jeg helt sikkert, jeg elsker tapas

Åbenbart ikke den dag .. Men jeg kan godt se igennem fingre med det Det kunne være meget værre

Ja jeg syntes de har et lækkert menu kort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.