Anbefal en restaurant i Aalborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Solstrålen

Hmm var vi da vist heldige da vi var der ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Af dem du nævner har jeg kun spist på Cox orange - der ligger også Den Fede Ælling og restauranten på Elbjørnen eller Kniv & Gaffel

Jeg vil gerne noget som skal være mere sådan gourmet restaurant agtigt Nu når kæresten jo flotter sig ;P

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Solstrålen skriver:

Hmm var vi da vist heldige da vi var der ..

Dette er et uddrag fra en laaang række dårlige bedømmelser inde på en mad side ...

Havde inviteret min datter på middag. Vi valgte den nye restaurant Salt Pepper og det var godt nok ingen fornøjelse. 3 totalt smagløse tigerrejer i en vandet olie og ligeså vandede grøntsager til forret. Valgte oksefilet til hovedret, første fejl, elsker rødt kød, men tjeneren spurgte slet ikke hvordan kødet skulle være. Det viste sig at være rødt, men til gengæld så sejt at vi ikke kunne spise det. Grøntsagerne var enten totalt rå eller aldeles udkogte. Ansæt dog en kompetent kok som forstår at bruge de ellers udmærkede råvarer. Blir bagefter på terminalen spurgt om jeg ønsker at give drikkepenge, drop den uskik, gæsterne kan godt selv tage stilling uden at blive spurgt. Heldigvis er der mange spisesteder i Aalborg så jeg behøver ikke komme der igen.

Så ja i har været MEGET heldige men tak for forslaget ;D

Anmeld

27. marts 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Jeg vil gerne noget som skal være mere sådan gourmet restaurant agtigt Nu når kæresten jo flotter sig ;P

Ja, jeg vil sige, at de fleste gange vi har været ude at spise i Aalborg har det været på Hereford, det er lækkert mad -  hver gang, men det koster så også derefter

Håber i finder en god restaurant!

/Fenja

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Ja, jeg vil sige, at de fleste gange vi har været ude at spise i Aalborg har det været på Hereford, det er lækkert mad -  hver gang, men det koster så også derefter

Håber i finder en god restaurant!

/Fenja

Tak Det vil jeg lige tjekke ud  

Anmeld

27. marts 2012

Mamalou

Jeg har været på pingvin mange gange, det er såhh godt. Mest har jeg også været en enkelt gang, også rigtig godt. Jeg ville nok vælge Pingvin - det er og bliver en klar favorit  

Husk det kan være svært at få bord en lørdag aften begge steder, hvis ikke man er i god tid

God appetit!

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Jeg har været på pingvin mange gange, det er såhh godt. Mest har jeg også været en enkelt gang, også rigtig godt. Jeg ville nok vælge Pingvin - det er og bliver en klar favorit  

Husk det kan være svært at få bord en lørdag aften begge steder, hvis ikke man er i god tid

God appetit!

netop derfor jeg vil bestille bord allerede i aften eller morgen tidlig Tror da næsten det skal være Pingvin.. men er lidt i tvivl

Anmeld

27. marts 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

netop derfor jeg vil bestille bord allerede i aften eller morgen tidlig Tror da næsten det skal være Pingvin.. men er lidt i tvivl

Jeg var også imponeret over Mest, men jeg synes udvalget var ret begrænset, da jeg blandt andet ikke er til østers eller muslinger. Vi valgte en tre-retters menu, der blev sammensat af kokken og det var rigtig godt. Pingvin er mere mig - men den har du nok forstået Jeg elsker konceptet, udvalget og den super gode mad de laver.

Anmeld

27. marts 2012

Solstrålen

AalborgPigen skriver:

Dette er et uddrag fra en laaang række dårlige bedømmelser inde på en mad side ...

Havde inviteret min datter på middag. Vi valgte den nye restaurant Salt Pepper og det var godt nok ingen fornøjelse. 3 totalt smagløse tigerrejer i en vandet olie og ligeså vandede grøntsager til forret. Valgte oksefilet til hovedret, første fejl, elsker rødt kød, men tjeneren spurgte slet ikke hvordan kødet skulle være. Det viste sig at være rødt, men til gengæld så sejt at vi ikke kunne spise det. Grøntsagerne var enten totalt rå eller aldeles udkogte. Ansæt dog en kompetent kok som forstår at bruge de ellers udmærkede råvarer. Blir bagefter på terminalen spurgt om jeg ønsker at give drikkepenge, drop den uskik, gæsterne kan godt selv tage stilling uden at blive spurgt. Heldigvis er der mange spisesteder i Aalborg så jeg behøver ikke komme der igen.

Så ja i har været MEGET heldige men tak for forslaget ;D

Anmeld

27. marts 2012

Mettefpigen

Mac Donalds  Hahahahhahaha.. Nu får du lidt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.