Anbefal en restaurant i Aalborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.383 visninger
56 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2012

Muffin_girl

Ja kæresten og jeg skal ud og spise på lørdag.. Og vi ender altid de samem steder. Så anbefal en restaurant .. men ikke en Cafe ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Fenja09

Jeg synes Hereford Beefstouw er en af landets bedste restuaranter - også den i Aalborg

Hvilken restaurant plejer i at spise på ?

/Fenja

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Jeg synes Hereford Beefstouw er en af landets bedste restuaranter - også den i Aalborg

Hvilken restaurant plejer i at spise på ?

/Fenja

Vi har tit spist på Mad Donna, Il Fellini og Cox Orange.. men jeg har lidt overvejet Restaurant Mest, Pingvin eller Propaganda? 

Anmeld

27. marts 2012

Annemor...

AalborgPigen skriver:

Vi har tit spist på Mad Donna, Il Fellini og Cox Orange.. men jeg har lidt overvejet Restaurant Mest, Pingvin eller Propaganda? 

propaganda skulle være godt, men det skulle pingvin også være. -  Har ikke selv været på nogen af dem. der er også Prinses Juiana

San giovanni er også rigtig godt, der har jeg spist

Anmeld

27. marts 2012

Solstrålen

Da vi, får nogle år siden, var på kæreste tur til Aalborg, spiste vi på noget der hed Salt & Pepper .. super godt mad til ordentlige priser

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Annemor... skriver:

propaganda skulle være godt, men det skulle pingvin også være. -  Har ikke selv været på nogen af dem. der er også Prinses Juiana

San giovanni er også rigtig godt, der har jeg spist

har også overvejet Prinses Juliane, den har bare fået lidt dårlige anbefalinger nogle steder Ellers syntes jeg da det ville være totalt hyggeligt  

Anmeld

27. marts 2012

Camulla

AalborgPigen skriver:

Ja kæresten og jeg skal ud og spise på lørdag.. Og vi ender altid de samem steder. Så anbefal en restaurant .. men ikke en Cafe ! 

Fellini, Mest eller Mundgot

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Solstrålen skriver:

Da vi, får nogle år siden, var på kæreste tur til Aalborg, spiste vi på noget der hed Salt & Pepper .. super godt mad til ordentlige priser

DER SKAL JEG ALDRIG HEN ! (ikke misforstå mig)

Men jeg har været der 2 gange. 1 gang var fin.. men ANDEN GANG! Der serverede de svinekød istedet for oksekød.. Og ejeren var bare skide flabet og virkelig træls! Så hellere ofre lidt flere penge

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Camulla skriver:

Fellini, Mest eller Mundgot

Har du været på mest og munngott ?  

Anmeld

27. marts 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Af dem du nævner har jeg kun spist på Cox orange - der ligger også Den Fede Ælling og restauranten på Elbjørnen eller Kniv & Gaffel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.