Vl være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

FrkZier

jeg er 20 og min kæreste er 23, vi er så småt igang.. og det synes jeg endda er i en ung alder.. jeg mener man bør vendte med at planlægge et barn til man er lidt ældre end 16(som jeg kan se du er).. du har massere tid til at nå det endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Bryndis

Nu er det ingen kritik eller noget da jeg selv blev gravid som 19 årig ved et uheld og det var alt for tidligt. Men beholdte barnet og er i dag 23 åg mor til to uden uddannelse og har først lige for lidt over 1 år siden fået en fast bolig.

Som 16-17-18 årig er du stadig et barn. Hvorfor skynde sig så meget med at få børn og blive voksne?
Nyd hellere jeres ungdom og få jer jeres uddannelse og et fast og stabilt arbejde og en fast bolig.
Tag ud og rejse og oplev verden. Det er ikke altid lige nemt når man først har fået børn.

Jeg elsker selvfølgelig mine børn over alt i verden og vil gøre alt for dem. Men kunne jeg skrue tiden tilbage og ændre mine valg så havde jeg valgt og vente til min uddannelse var på plads, havde fast arbejde, fast bolig og havde oplevet verden inden

Anmeld

28. marts 2012

LMA

Jeg er ret sikker på, at jeg ender som ung mor

Der går dog et par år endnu, og det er pga., at jeg VIL have min uddannelse som pædagog inden jeg får et barn

Jeg har været sammen med min kæreste i 4 år og boet sammen i 1½ år, jeg selv er 20, min kæreste 22 og jeg er 22, når jeg er færdiguddannet. Fordi vi har været sammen i så mange år, har vi snakket rigtig meget om, at vi gerne vil have et barn, og vi er egentlig klar allerede nu, men jeg har skåret igennem og sagt, at jeg vil have min uddannelse inden, så jeg ikke skal afbryde min uddannelse

Så jeg har da i hvert fald et par år at gå og glæde mig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.