Vl være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

julies baby

Andre der bare brænder efter at blive gravide i en ung alder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

AnnaK89

Ja, men dog absolut ikke så ung 

Anmeld

27. marts 2012

Pigent

Jeg vil gerne være gravid i en ung alder, men det er fortidligt endnu

Skal først have styr på uddannelse, økonomi, bolig og nogle andre ting. Min kæreste og jeg bor ikke sammen og der kommer til at gå noget tid inden vi flytter sammen.

Han er snart 19 og jeg er 17. (Bliver 18 i år)

I starten af 20'erne regner jeg med at vi begynder at prøve og få børn. Jeg vil ihvertfald gerne have den første inden jeg er 25

Kan se du er på alder med mig og selv ville jeg ønske at få barn endnu. Altså skulle der ske et uheld er min kæreste og jeg begge to klar på at få barnet for det har vi snakket om inden vi begyndte at have sex

Anmeld

27. marts 2012

MortilCilas

Nu blev jeg gravid som 19 årig, men vil rigtig gerne have en til. Føler mig simpelthen så klar! Og nr.2 skal helst også kommer i en ung alder

Anmeld

27. marts 2012

Mutti2B

Fail

Anmeld

27. marts 2012

Baby93

Hvis du føler dig klar, så gør det (: 

- jeg er igang med og, og jeg er også ung. Jeg er ligeglad med hvad andre siger, hvis jeg er klar (hvilket jeg er), så gør jeg det (: 

Anmeld

27. marts 2012

AnnaK89

27. marts 2012

Camillos

julies baby skriver:

.... Jeg ved godt at man som ung der prøver at blive mor møder mange fordomme... 

Jeg var selv 17 da jeg blev gravid første gang, vi valgte at få barnet men aborterede dog omkring uge 8. 

Den dag idag, forstå mig ret, er jeg virkelig glad for at naturen gik sin gang! 

Jeg er 22 idag. Min kæreste og jeg har haft 7 forskellige Adresser de sidste 5 år, det har været en meget turbolent ungdom. Når jeg tænker tilbage har jeg overhovedet ikke været klar til at blive mor... 

Jeg ved man føler det sådan men der er MAAAANGE ting man ikke tænker over også konsekvenserne? 

Selvfølgelig er det dejligt med et lille liv... Men ville råde dig til at vente nogle år ihvertfald... 

Anmeld

27. marts 2012

Tystys14

Barnepigen skriver:

Jeg vil gerne være gravid i en ung alder, men det er fortidligt endnu

Skal først have styr på uddannelse, økonomi, bolig og nogle andre ting. Min kæreste og jeg bor ikke sammen og der kommer til at gå noget tid inden vi flytter sammen.

Han er snart 19 og jeg er 17. (Bliver 18 i år)

I starten af 20'erne regner jeg med at vi begynder at prøve og få børn. Jeg vil ihvertfald gerne have den første inden jeg er 25

Kan se du er på alder med mig og selv ville jeg ønske at få barn endnu. Altså skulle der ske et uheld er min kæreste og jeg begge to klar på at få barnet for det har vi snakket om inden vi begyndte at have sex

jeg blev gravid ved et uheld da jeg var 17, fødte godt inde i mit 18 år, og bliver 20 her om lidt, så jeg er klar til nr. 2 kan komme snart.  dog ville jeg hvis ikke det var pga. min mands alder samt det ikke var noget jeg blev ved at vi var uansvarlige ikke havde haft min første FØR efter min ungdoms uddannelse, men nu gik det ikke lige som planlagt.

Anmeld

27. marts 2012

Mutti2B

AnnaKJ skriver:

Det var ikke TS . Jeg var for hurtig på tasterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.