Vl være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

tarkoflen

julies baby skriver:

Andre der bare brænder efter at blive gravide i en ung alder? 

Hej

Jeg er lidt nysgerrig, og bare lad være med at svare, hvis du synes det er for personligt!

Men hvorfor ønsker du at blive gravid så tidligt? Kan se på din profil, at du kun er 16 år gammel?

Jeg synes personligt, at det er meget tidligt at stifte familie, men der er vi jo heldigvis så forskellige...

Hvordan tænker du at forsørge barnet? De er jo lidt dyre i drift sådan nogle små pus

Kan godt forstå, at det har været hårdt at skulle igennem en abort og ønsket om at gøre det godt igen ved at få et barn, men det tror jeg personligt ikke er den bedste løsning... Har du snakket med nogen om, hvor svært det har været for dig, at få aborten?

Jeg håber det bedste for dig, og det var bestemt ikke for at nedgøre dig på nogen måde, jeg er som sagt bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

AnnaK89

Mutti2B skriver:

Det var ikke TS . Jeg var for hurtig på tasterne

Okay Det kan smutte 

Anmeld

27. marts 2012

julies baby

AnnaKJ skriver:

Jeg fylder 17 om ikke så længe, så det var bare så jeg ikke skulle rette det om lidT igen...

Anmeld

27. marts 2012

julies baby

tarkoflen skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig, og bare lad være med at svare, hvis du synes det er for personligt!

Men hvorfor ønsker du at blive gravid så tidligt? Kan se på din profil, at du kun er 16 år gammel?

Jeg synes personligt, at det er meget tidligt at stifte familie, men der er vi jo heldigvis så forskellige...

Hvordan tænker du at forsørge barnet? De er jo lidt dyre i drift sådan nogle små pus

Kan godt forstå, at det har været hårdt at skulle igennem en abort og ønsket om at gøre det godt igen ved at få et barn, men det tror jeg personligt ikke er den bedste løsning... Har du snakket med nogen om, hvor svært det har været for dig, at få aborten?

Jeg håber det bedste for dig, og det var bestemt ikke for at nedgøre dig på nogen måde, jeg er som sagt bare nysgerrig

Det er helt iorden (:

- jeg ønskergraviditet ,grundet et ønske i gennem 1-2 år. 

- jeg vil forsøger mit barn ved penge fra mit arbejde, sombliver sat til fulftid. Jeg har min kæreste som en udlært murer. Og så har jeg min familie.

- ja, jeg har en super god veninde, som er igang med pb. Hun er forstående, og lige hvad jeg har brug for (: 

Anmeld

27. marts 2012

EKBJ

julies baby skriver:

Andre der bare brænder efter at blive gravide i en ung alder? 

Jeg vil råde dig til at tænke det rigtig godt igennem! Det ændre ens liv for altid!!! 

Jeg bliver selv 16 i næste måned og venter en lille dreng til maj.. blev gravid ved et uheld men pga. at jeg var i 14. uge da jeg fandt ud af det, valgte jeg at beholde min lille guldklump 

Jeg har ikke hørt noget negativt omkring det fra andre.. men man får mange blikke og små kommentar.. 

Hvis du bliver forældre i så tidlig en alder får du meget økonomisk hjælp af kommunen

- Hvor gammel er din kæreste? 

Anmeld

27. marts 2012

Ønskebarnet12

Jeg har været gift i 2 år og er 21 år idag, vi venter vores første barn sammen:-) jeg synes at jeg får mærkelige øjne når jeg og min mand tag til hospitalet af alle de andre som er gravide og sidder med deres mænd, mange siger jeg ikke ser så gammel ud men jeg synes da det pisse irriterende når de ældre ser skævt på en der er bare blevet gravid i sin unge alder:-) full support! Selvom det et stort ansvar

Anmeld

27. marts 2012

Kløver

Hvornår man føler sig klar er jo op til en selv. Dog synes jeg man skal vente til man er 18 og myndig så man selv kan forsørge sit barn økonomisk og ikke skal basere sin base/eksistensgrundlag på ting fra det offentlige, og familie/venner. Dvs være klar til at tage ansvar ikke kun for barnet men med alt hvad det indebærer, også i tilfælde af man skulle risikere at blive alene med barnet

Anmeld

28. marts 2012

julies baby

EKBJ skriver:

Jeg vil råde dig til at tænke det rigtig godt igennem! Det ændre ens liv for altid!!! 

Jeg bliver selv 16 i næste måned og venter en lille dreng til maj.. blev gravid ved et uheld men pga. at jeg var i 14. uge da jeg fandt ud af det, valgte jeg at beholde min lille guldklump 

Jeg har ikke hørt noget negativt omkring det fra andre.. men man får mange blikke og små kommentar.. 

Hvis du bliver forældre i så tidlig en alder får du meget økonomisk hjælp af kommunen

- Hvor gammel er din kæreste? 

Min kæreste er 20 (: 

Anmeld

28. marts 2012

julies baby

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har været gift i 2 år og er 21 år idag, vi venter vores første barn sammen:-) jeg synes at jeg får mærkelige øjne når jeg og min mand tag til hospitalet af alle de andre som er gravide og sidder med deres mænd, mange siger jeg ikke ser så gammel ud men jeg synes da det pisse irriterende når de ældre ser skævt på en der er bare blevet gravid i sin unge alder:-) full support! Selvom det et stort ansvar

Super fedt at høre fra en der støtter op omkring det! 

- tak for det (:

Anmeld

28. marts 2012

julies baby

Ønskebarnet12 skriver:

Og held og lykke med den lille bebs (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.